Welke Rolex hommage draag jij?

Ook als je binnen stapt, het Rollie on de pols kletst en de doos bij US Post afgeeft naar je eigen huisadres?

https://www.jomashop.com/search?q=rolex%20datejust%2041%20jubilee

Ja joh, lekker listige kunstgrepen uithalen om belasting te ontduiken op een horloge dat al niet voordelig aan te schaffen is…

Ga naar Duitsland of België. Heel andere ervaring dan bij :sheep:& :lemon:

1 like

Is dat zo? Kom je daar wel makkelijker aan de beurt? In de meivakantie ga ik naar DE, moet eens kijken

1 like

Als ze hem hebben liggen zeker. Of er moet toevallig bij wijze van spreken een erg goede vaste klant die per jaar meer uitgeeft dan een gemiddeld jaarinkomen zitten te azen op het model. Maar voor een DJ heb je grote kans.

1 like

Ik ga naar een grote stad dus er zullen vast wel meer AD’s zijn waar ik kan slagen

1 like

:point_down:

1 like

Eeehmm?

1 like

7 likes

Dat moet toch niet zo moeilijk zijn, stuur anders een paar mailtjes naar verschillende ad’s

Is wel een ritje waard toch?

1 like

Deze?

Paul van Zeeland staat goed bekend in de regio. Voorheen was de slogan “De betaalbare juwelier”, maar dat hebben ze laten varen lijkt. Je kocht daar je Seiko’s, Citizens en alles van de Swatch groep plus de bekende modemerken (Boss, Hilfiger, Festina). Dus tot zo’n 1.000,-.
Ik geloof nooit dat zij een Rolex AD zijn. Maar het is wel een goed gevestigde lokale naam.

1 like

Die is op oyster ik wil hem op jubilee, maar idd die :wink:

Er staan een heleboel DJ’s met Jubilee ook op de site, wellicht een bezoekje waard om te kijken/vragen of daar wat mee mogelijk is. Het zal niet onmogelijk zijn om de Jubilee van de groene DJ op deze blauwe te plaatsen.

nondepietjes, ik klikte net even door op Exclusieve horloges. Ja, die slogan hebben ze zéker laten varen (…) :neutral_face:

1 like

Die Accutron is wel vet zeg. Die moet er bij mij toch eens een keer komen.

1 like

De TS vraagt “welke Rolex hommage draag jij”…Denk dat er genoeg topic is over Rolex om al het andere geneuzel te bespreken

Zo, als iedereen die hommages voor domme, lelijke, arme mensen vindt zijn zegje gedaan heeft (eenmaal? Andermaal?) kunnen we verder met het topic :grin:

Niet het meest masculiene deel van mijn collectie realiseer ik me nu het zo voor me ligt haha:

5 likes

Moet het eigenlijk niet naar Rolex only? :joy:

@lasteraar kassa 5

Ik zit vol :smiling_face_with_tear:

1 like

X-post

3 likes