Leuke Ricoh’s heb je. Ze zien er goed uit allemaal!
Als ik vragen mag, maakt het jou niet uit of het een echt merk is zoals bijvoorbeeld Ricoh of een echte copier, zoals Pagani?
Leuke Ricoh’s heb je. Ze zien er goed uit allemaal!
Als ik vragen mag, maakt het jou niet uit of het een echt merk is zoals bijvoorbeeld Ricoh of een echte copier, zoals Pagani?
Waarom naar Rolex only? Het gaat toch juist niet om Rolexen maar om de merken die Rolex nadoen.
Eens, dank voor het terugbrengen naar topic! Het gaat er dus om welk ‘look a like’ horloge je draagt en waarom.
Hahahahahhahahah nee je kan niet zo zijn!
Hahahahahah
I like Tudor!
Mooie hommage aan de SD4K man
Wat een onzin.
Als je dit vertaald naar de grote mensenwereld is dit een schoolvoorbeeld van klassenjustitie.
Agent , ga tokkies vangen in plaats van gerespecteerde burgers lastig te vallen die slechts 40 km te hard rijden.
Zoiets.
Thanks!
Ja dat mag je natuurlijk vragen. Er zijn natuurlijk altijd merken waar je meer of minder mee hebt. Als merk staat Seiko bijvoorbeeld wel in een goed boekje bij mij. Dat betekent niet dat ik álle modellen mooi vind of als een simp ál hun business practices zal verdedigen, maar wat mij betreft is er een positieve ‘merkbeleving’ gebaseerd op een combinatie van ontwerp, kwaliteit en historie, in verhouding tot de prijs. Zo heb ik ook bij Pulsar en Ricoh in meer of mindere mate een positieve associatie.
Aan de andere kant roepen sommige merken juist wat antipathie op. Maar bij het merk Pagani voel ik eigenlijk helemaal niks, niet positief en niet negatief, want het merk is ook niks en pretendeert ook niet wél iets te zijn. Op het woordje ‘Design’ na dan misschien, dat is wel baldadig voor een merk dat juist dát niet doet
Wat ik wel en niet mooi vind is geen kwestie van geld. Wat ik wel en niet koop natuurlijk wel; daar zit een bovengrens aan en hoe meer ik uitgeef, hoe meer ik ervoor terugverwacht. Bij een duurdere aankoop (wat natuurlijk een relatief begrip is) ben ik op zoek naar de aanwezigheid van een positief gevoel, terwijl bij een horloge van het bedrag dat een Pagani kost de afwezigheid van een negatief gevoel al voldoende kan zijn. Zodoende heb ik eigenlijk geen ondergrens als het gaat om prijs, kwaliteit of historie; zo lang het ontwerp maar leuk is en de prijs in verhouding is.
Ik weet oprecht niet wat ik nu erger vind, een hommage of een klinklare nepper.
De nepper uit China of het strand in Turkije is gewoon een neppert en pretendeert tenminste niet nog een soort van legitiem bestaansrecht te hebben.
Ik vind het hele “hommage” verhaal een beetje een slap excuus om met een nagemaakt horloge rond te kunnen lopen.
Ik kocht gewoon een neppert. Nog makkelijker.
Sterkte Ted!
Een neppert tegen het volledige tarief, dan ben je een eindbaas
Mooi toegelicht, dankjewel! Vooral de “aanwezigheid van een positief gevoel” of de “afwezigheid van een negatief gevoel” vind ik wel mooi verwoord inderdaad.
En je hebt er ook goed voor betaald toch?
Ja daar was niks nep aan.
En de titel nog even aanpassen. Er ontbreekt een m.
It wasn’t me……
xelor staat ook verkeerd om
Bedankt .
Kleine speler maar he…