Persoonlijk vind ik de nieuwe Seamaster 300M het beste in het Blauw (zo hoort ie voor mij te zijn). Ik zou mijn huidige Omega hier graag voor inruilen.
@Alfazulu, een goede vriend, heeft dit model na lang wikken en wegen ook aangeschaft! (Hier bij mij om de pols)
Als ik nu weer een terug mocht kiezen van alle Seamaster’s die ik gehad heb dan ging ik denk ik toch voor de oude 2531.80 variant. Blijft een geweldig horloge, welke ook meer als een toolwatch oogt vind ik zelf. De SMPc’s voelen toch meer als een wat luxer horloge door de shiny ceramische insert en wijzerplaat.
Maar zoals een aantal al aangaven, je kan niet echt mis gaan welke versie je ook kiest.
Oh, en uiteraard blauw!
Ik heb een aantal nieuwe Omega’s bij William Wien gekocht en dat is altijd goed bevallen. Hetzelfde geldt voor Ramon van Crownguard.
Hier mijn 1e nieuwe Omega die ik kocht in 2009 (€1.900 nieuw!). Draag 'm nog graag. Heb er wel een andere band voor gekocht, die van de “Sword” Seamaster.
Ik begon met de ouwe wave dial in quartz variant. Die heeft het veld moeten ruimen voor andere aankopen. Daarna een 1st gen ceramic gehad, maar die vond ik uiteindelijk toch te glimmend/ netjes…
In de tussentijd nog 2 PO’s gehad en sinds dit jaar weer een 1st gen met wave dial automaat in bezit. Deze keer gaat ie niet meer weg. Voor mij heeft deze versie het meeste karakter en ‘heritage’ mocht je dat uberhaupt zeggen van een horloges wat pas sinds 96 bestaat
Dank jullie wel allemaal. Leuk te zien hoe verschillend we allemaal zijn. Maakt het super interessant.
Persoonlijk denk ik dat ik voor een nieuwe blauwe ga.