Welke seamaster 300(M)

Omega is sowieso al een goed begin!

Zelf heb ik deze kanjer waar ik erg blij mee ben:

Persoonlijk vind ik de nieuwe Seamaster 300M het beste in het Blauw (zo hoort ie voor mij te zijn). Ik zou mijn huidige Omega hier graag voor inruilen.

@Alfazulu, een goede vriend, heeft dit model na lang wikken en wegen ook aangeschaft! (Hier bij mij om de pols)

Zeer hoogwaardig horloge dat voldoet aan de hoogste (META) eisen en o.a. bestand is tegen 15.000 gauss.

1 like

Als ik nu weer een terug mocht kiezen van alle Seamaster’s die ik gehad heb dan ging ik denk ik toch voor de oude 2531.80 variant. Blijft een geweldig horloge, welke ook meer als een toolwatch oogt vind ik zelf. De SMPc’s voelen toch meer als een wat luxer horloge door de shiny ceramische insert en wijzerplaat.
Maar zoals een aantal al aangaven, je kan niet echt mis gaan welke versie je ook kiest.
Oh, en uiteraard blauw! :sunglasses:

10 likes

Nou nou @Jurtz niet jezelf naar benden halen :wink: :joy:

1 like

says enough…

1 like

Ik heb een aantal nieuwe Omega’s bij William Wien gekocht en dat is altijd goed bevallen. Hetzelfde geldt voor Ramon van Crownguard.

Hier mijn 1e nieuwe Omega die ik kocht in 2009 (€1.900 nieuw!). Draag 'm nog graag. Heb er wel een andere band voor gekocht, die van de “Sword” Seamaster.

4 likes

Vergeet ook deze klappert niet:

5 likes

Tuurlijk kan je ook de “grijze” raadplegen. Zowel WWW als Crownguard zijn voor mij geen onbekende, enz enz…

1 like

3 likes

2 likes

Ik vind dit de mooiste. Maar ik zou vooral kijken en passen, zodat je er achter komt welke het voor jou is.

1 like

Blauwe op blauw rubber. Man, mooi!
Seamaster “hoort” wat mij betreft ook in blauw, al ben ik normaal kamp zwart :smile:

2 likes

Ik begon met de ouwe wave dial in quartz variant. Die heeft het veld moeten ruimen voor andere aankopen. Daarna een 1st gen ceramic gehad, maar die vond ik uiteindelijk toch te glimmend/ netjes…

In de tussentijd nog 2 PO’s gehad en sinds dit jaar weer een 1st gen met wave dial automaat in bezit. Deze keer gaat ie niet meer weg. Voor mij heeft deze versie het meeste karakter en ‘heritage’ mocht je dat uberhaupt zeggen van een horloges wat pas sinds 96 bestaat :wink:

6 likes

deze

4 likes

Heb er een paar gehad. De wave stoort absoluut niet, vind ik het horloge juist mee in balans brengen. En absoluut blauw!

2 likes

Omega is een zeer goede keuze, mijn SMPc zegt hallo!

2 likes

Dank jullie wel allemaal. Leuk te zien hoe verschillend we allemaal zijn. Maakt het super interessant.
Persoonlijk denk ik dat ik voor een nieuwe blauwe ga.

5 likes

Kiezen moet je uiteindelijk zelf; maar toen ik ze naast elkaar had ben ik toch voor de 41mm zonder de golfjes op de plaat gegaan.

2 likes

Blauw ipv zwart.
Met of zonder wave dial?
Ga lekker passen en kijken welke je hart sneller van gaat kloppen.

TLDR
Goede keuze.

3 likes

Prachtig horloge. Wellicht dom maar wat betekent TLDR?