Welke seiko 2025

Ik ga mijn tijd niet verdoen aan die posts van jou,heb ik al teveel gedaan.Hoe ik het doe,wanneer ik het doe,wat ik doe is niet jou zaak en interesseert me vrij weinig wat jij ervan vind,is mijn zaak niet de jouwe.Ik antwoord.nu even snel tussendoor meer niet.Ik concentreer me op aardige vriendelijke hulpgevende mensen.Dus dank voor je postst bij deze.

Of @remco2706 al dan niet een Rolex of Omega heeft interesseert me al niet, en als hij ze wel heeft interesseert het me niet of daar niet stante pede een foto van komt. De goede man stelt een vraag, en dan is het toch logischer om die vraag te beantwoorden?

Dat herhaaldelijke gedram over het al dan niet hebben van die horloges is nou niet bepaald sfeerverhogend, en wat nog erger is, ik begrijp niet waar de fascinatie / obsessie vandaan komt. Dat er in één post gezegd is “we zijn benieuwd naar de foto’s” is ruim voldoende om het punt te maken, als je het al wilt maken.

Voor hetzelfde geld zit ie sans horloge in het buitenland. Kan ook. Misschien ook niet. Het is water wat van m’n rug af glijdt.

Ik wens iedereen hier een lage bloeddruk en een goed weekend toe.

3 likes

Fair enough, ik heb ook geen tijd meer om te reageren, ik moet mijn patek collectie nog afstoffen en mn ap’s nog sizen.

1 like

Precies dat,zit vaak ook in buitenland id,en daarbij heb ik nog wat vervelende familiezaken wat mijn aandacht vereist e.d.Bedankt in deze.En id fotoos komt goed als het hectische achter de rug en ik heb de seiko wat naar mijn zin is.dank allen mensen.

Wat vind je van de Gene Kranz? Dan zit er ook gelijk een klein beetje historie aan.

2 likes

Dit dus. Kies gewoon lekker wat je mooi vindt, en zoek wat pre-owned. Eerste en grootste afschrijving is dan al gedaan. De zoektocht naar een mooi exemplaar aan een aanvaardbare prijs is hierbij een leuk onderdeel.
Je kan ook de Roermond outlet in het ook houden. Op het forum komen regelmatig updates over wat er ligt.

Toptips beste mensen,ga ik ook zeker doen,en de Gene Krantz is ook erg mooi.