Welke Seiko Alpinist

Wat is er zo bijzonder aan deze horloges :thinking: ik zie het niet.

Ik ook niet, toch moest ik er een hebben zodra ik 'm zag :wink:

3 likes

Daar was ik al bang voor. Die zouden die mod websites eens moeten toevoegen aan hun assortiment! Weet niet of ze goed zullen lopen afgaande op bovenstaande reacties, maar oké. :smiley:

Ik moet er maar eens goed over nadenken of het het prijsverschil waard is. Zou ze het liefst eerst eens passen :sweat_smile:

1 like

Groene is mijn favo

Oké, er is een zwarte Alpinist die bijna afloopt op Buyee Japan:

Ik wil misschien mee bieden op deze Alpinist, maar in de beschrijving staat het volgende: “There is overall fine small scratches and some dirt. The time can not be adjusted crown is not fixed. It is immobile goods.”

Deze behoeft dus in ieder geval een grondige service en evt reparatie. Wat zouden jullie hier max. voor uitgeven? En iemand een idee wat een service zou kosten voor een 4S15-6000 uurwerk?

Hoe graag wil je hem?

Dat is de vraag meer. Gaat hij weer langskomen wanneer je deze laat schieten?

Haha GRAAG met hoofdletters :slight_smile: maar met invoerkosten e.d. en de service/reparatie ben ik bang dat de kosten uiteindelijk over de €1000 euro zullen stijgen… En voor een horloge dat ik nog nooit in het echt heb gezien vind ik dat wel weer overdreven.

Op Buyee komen ze in alle kleuren toch nog wel enigszins regelmatig voorbij valt me op.

1 like

SARB017 vind ik fantastisch!

1 like

Fuck it, ik ben gaan meebieden! :drooling_face::grimacing:

Alright! zwarte “Red” Alpinist incoming! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

2 likes