Welke Seiko kan jij vurig aanbevelen?

Veel leden bezitten één of meerdere Seiko’s.

WELKE SEIKO KAN JIJ VURIG AANBEVELEN ? X(

Graag met foto indien mogelijk. Ik stel voor dat je je wel beperkt tot een Seiko die momenteel nog nieuw verkrijgbaar is. Ik wacht nog even om mijn Seiko aan te bevelen, omdat de meesten onder jullie mijn keuze wellicht vreemd gaan vinden.

Misschien met een prijslimiet van 350€ ?

Het oranje monster, bij iedereen wel bekend.

SKX007!

Monster, Monster en Monster.:+

Gr,

Lone Ryder

vind de fanthom wel mooi …al moet ik wel bekennen dat ik hem nog niet in het echt gezien heb.

Ik heb 5 seiko`s waaronder een monster, een Atlas, een seamaster, een SXK009 en een gele BFK.
Allemaal vind ik het hele fijne horloges. Echter de BFK op een NATO/Zulu steekt qua draagcomfort ver boven de andere uit.

op de tweede plaats komt de SKX op jubileeband

Deze vind ik ook gaaf,

De Seiko SRP043K1

gr Ron

Mijn laatste aanwinst is momenteel ook mijn favoriet: de SNZH57

Ik zou voor deze gaan, wordt krap maar moet als je zoekt net passen binnen het budget van €350:

Ruim binnen het budget (voor €250) zou ik voor de volgende gaan:

Ik kan je alle Seiko’s aanbevelen of je ze mooi vind is een tweede
Ik zelf vind de seiko alpinist SARB017 een mooi horloge

gr Pieter

Waar vind jij die SRP voor €250.- ?

Deze

nieuwsgierig naar jouw keuze:)

Groet
Herman

Deze is via ebay in Engeland voor je budget denk ik wel te vinden. Stoere klok vind ik zelf.

Ik blijf de ‘beauties’ zoals rob ze noemt erg leuk vinden. Ook erg goed betaalbaar. Volgens mij zijn die een beetje ondergewaardeerd (je ziet ze hier vrijwel nooit in ieder geval).

Ik raad je de Seiko 5 Sports SNZH65J1 aan. Een nieuwe is te koop voor €150,- Wat mij betreft is dit de apartste, mooiste en coolste Seiko uit de Sports-serie.



De SKX007 is uiteraard altijd goed, fantastische prijs kwaliteit verhouding! (tu)

De SKX 173

Garfield880 Schreef:

Mijn laatste aanwinst is momenteel ook mijn
favoriet: de SNZH57

http://i992.photobucket.com/albums/af41/garfield88
0/DSC_5515Medium.jpg

Prachtig in zijn klasse.

Bosnialove Schreef:

Waar vind jij die SRP voor €250.- ?

Ik heb hem via ebay in de UK gekocht voor €252,12 inclusief verzendkosten. (maar dat is geloof ik voor jou geen optie)

meijerhj Schreef:

Bosnialove Schreef:


Waar vind jij die SRP voor €250.- ?

Ik heb hem via ebay in de UK gekocht voor €252,12
inclusief verzendkosten. (maar dat is geloof ik
voor jou geen optie)

Ik had vandaag een site gevonden waar hij €200 was, inclusief verzenden naar Nederland. Ben even vergeten welke het was, maar ik zal even in de geschiedenis graven of ik hem nog kan achterhalen (tu)