Welke speedmaster? Zoveel te kiezen

Zonder enige twijfel een vintage met stepped dial. Welke ref ligt aan je budget :wink:

1 like

Mooi bandje. Zou de echte Speedmaster goed staan.

7 likes

There is only one Speedmaster. Manual wind, Hesalite glass, non display back. :sunglasses::+1:

10 likes

@septentrio kom er eens in en post die heerlijke speedy van jou. Dan is TS denk ik wel om en gaat hij voor vintage :smile::+1:

1 like

Heb deze altijd mooi gevonden, Apollo 15 35th anniversary.
Waarschijnlijk niets voor de puristen, maar hij heeft wat. Waarschijnlijk ook moeilijk te flipperen in de toekomst.

download

1 like

Alaska project

1 like

Speedy Pro Sapphire Sandwich: krasvrij genieten! :sunglasses:

6 likes

Pre-Moon, Ref. 2998, Cal. 321

1 like

Deze eens proberen, 44.25mm maar draagt als een 42mm. krijgt zeer veel polstijd. Heb ook nog de Tintin zoals hierboven, zeer tof horloge als je graag een kleurtje hebt.

4 likes

Het is zelfs al de goede maat zo te zien. Zit nogal lelijk tussen de lugs gefrommeld.

1 like

Hier ook!
Hij draagt zo lekker prominent op staal! :sunglasses:

2 likes

Ik heb zelf de FOIS gekocht, onder andere omdat ik de stalen band op de pro echt heel lelijk vind met die gepolijste center links. Stalen banden van voor 1990? Vind ik wel mooi op de pro.

1 like

Top klok, heb hem zelf maar een 6 maanden gehad helemaal niets mis mee. Maar vond de 5 bar water resistant en de gevoelige hesalite en de minimale instelbaarheid van de band toch de doorslag op deze icoon door te schuiven…

1 like

financieel legt deze je geen windeieren volgens mij toch?

Anyway…de strekking van mijn punt is duidelijk…

Als je deze classic Hesalite afgezaagd vindt dan deze:

8 likes

Ja man. Andere coupe, ander knipje en sta lekker in de vakantiemodus.

7 likes

Wijvensokjes in je italiaanse handgemaakte heren schoenen? Brrr…

Oh wacht, jij hebt Vans aan op je werk. Dan geen probleem

5 likes

+1

3 likes

Tsja, de Speedmaster is eigenlijk in al z’n varianten heel erg mooi maar voor mij winnen toch echt deze twee:

7 likes

Wat is het dat je aantrekt in de Speedmaster? Is het het uiterlijk? De geschiedenis? Iets anders? Dat zou wel kunnen beinvloeden wat voor jou de beste keuze kan zijn.

2 likes

Enerzijds de historie anderzijds simpelweg dat ik m prachtig vibst. Ga dus sowieso voor een meer historisch correct exemplaar dus geen panda of zo. Vind ze wel mooi maar bij beklijft t zeker dan niet. Wordt denk ik een Fois of een pro met dan wellicht een glasbodem.

1 like