Welke TH Carrera ?

Gezien mijn liefde / fascinatie voor horloges indertijd deels begonnen is met de Tag Heuer F1 Chronograph van begin de jaren '90 (doch als broekventje nooit kunnen kopen wegens budgettair onbereikbaar)… en mijn eerste ‘echte’ horloge een Tag Heuer Link was, zou ik na een Speedy & een Navitimer nu toch ook een Tag Heuer aan mij collectie willen toevoegen.

Gezien de voor 2017 voorziene Autavia niet mijn persoonlijke favoriet was van de verschillende kanshebbers qua re-release en ik niet zoveel met de Monaco heb door de kastvorm, denk ik voor een Carrera te opteren. Ik twijfel echter nog tussen een aantal modellen - waarbij ik de ene dag de ene mooier vind en de andere dag een andere - nog geen duidelijke winnaar maw :wink:

Natuurlijk verschillen smaken en meningen, maar toch wil ik graag jullie input omtrent volgende ‘short list’ :

  1. Tag Heuer Carrera Calibre 16 (CV201AJ.BA0727)

  1. TAG Heuer Carrera Calibre 1887 (CAR2A10.BA0799)

  1. Tag Heuer Carrera Calibre 17 (CV5111.FC6335)

4 likes

De laatste natuurlijk!

7 likes

That one!

1 like

Lest best! :trophy:

1 like

lastige keuze maar ik zou denk ik voor de tweede gaan

1 like

Nr3. Mooi!

1 like

De laatste, maar nog liever de calibre 18

http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/150320_DSC_6064.jpg

16 likes

17! Of de 18 hierboven.

2 likes

Calibre 17!

1 like

Nummertje 3, optie @vierport nog mooier :slight_smile:

1 like

Zonder enige twijfel de Calibre 17. Wat een mooie klok.

1 like

In volgorde.

  1. Cal 17
  2. Cal 16
  3. 1887
1 like

Laatste zonder enige twijfel! Prachtig horloge.

1 like

deze

1 like

Zonder zonder zonder twijfel de 17, prachtige kleurstellen, heldere plaat, apart van de rest.

1 like

De volgorde zoals ze in de TS staan, maar dan precies andersom. Dus Calibre 17 op #1. De 1887 spreekt mij meer aan door de rode accenten, maakt het net wat speelser.

2 likes

Correctie: ik verkies de caliber 18 gepost door @vierport - wauw.

Die is prachtig, wat een top modellen

17, 18, 16, …
17 heeft net genoeg kleur :+1:

1 like
  1. Hoe wel ik zelf de 16 heb.
1 like