Welke TH Carrera ?

Ben ik de eerste die de eerste het mooist vindt? Heeft een normale kroon en normale pushers, nr. 2 lijkt wel een Seiko en bij nr. 3 vind ik het Heuer-logo erg overdreven en de pushers niet mooi.

1 like

De laatste.

1 like

mā€™n eerste echte horloge, still love it to death ā€¦ nog steeds een van de mooiste (hoewel de voorloper hiervan, met enkel Heuer eropā€¦)

En de Jack Heuer 80th birthday Carrera zou ik ook durven dragen

En als iemand mij toch eens kon uitleggen waarom hier de stekker uit is getrokkenā€¦

3 likes

18 is het mooist daarna 17.
Deze 1887 McLaren edition is ook gaaf!

1 like

Cal 17 en de 18. De laatste is nogal een beetje aan de prijs maar zeldzaam. Liever een van deze twee, dan alle andere in dit topic

1 like

Cal. 17 maar dan de Jack Heuer editie.

1 like

Laatste!:heart_eyes:

1 like

Begin bijna te twijfelen of t een serieuze vraag is!

Laatstuh! :thumbsup:

Groeten,

Noel.

1 like

Laatste :+1:

1 like

Laatste!

1 like

Deze is wel heel makkelijkā€¦ De laatste natuurlijk

1 like

Gezien je al speedy hebt krijg je denk ik met de 16 te veel overlap. Persoonlijk zou de 17/18 mijn keuze zijn

1 like

Ik zou de caliber 18 nemen.

Maar ik vind deze ook top. Helaas moeten verkopen omdat de 43,5mm i.c.m. lange lugs voor mij toch iets teveel van het goede was. De Carrera Monaco GP LE.

1 like

Voor mij de 17 (18 ook erg mooi)

1 like

Bedankt voor al jullie input :thumbsup: ā€¦ duidelijk dat van mijn short list de Calibre 17 het meeste stemmen krijgt.
Is ook vaak mijn eerste keuze, doch moet het horloge zeker eens in het echt gezien hebben / omgehad hebben want vraag mij af hoe het zilver eruitziet IRL. Ook mss wat minder tijdloos dan een Calibre 16, maar ivm deze laatste is er mss wel een overlap qua uitzicht met mijn Speedy.

Die Calibre 18 is idd prachtig - maar door de maat (39mm) was deze als kanshebber afgevallen van kandidaten voor de short listā€¦Mss toch nog eens opnieuw evalueren en vooral eens IRL gaan ā€˜passenā€™ :wink:

Uiteraard de laatste.

1 like

De 1887 !

Maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld :laughing:
Het kaliber 17 is voor duidelijke redenen favoriet , hierdoor kom je hem dan ook vaker tegenā€¦
De 1887 zie je niet vaakā€¦

1 like

Caliber 18 is ongelofelijk mooi.

De Tag Heuer Carrera Calibre 17 (CV5111.FC6335) zonder twijfel! Wat een beauty! :heart_eyes:

1 like

Trois

1 like