Welke TH Carrera ?

De kogel is door de kerk - het wordt de Calibre 17 :heart_eyes:

Nu nog even de nodige fondsen verwerven - iemand interesse in een nieuwe MM300 :wink:

10 likes

Hele goede keuze. Alvast welkom in het TH only lopic. :wink:

1 like

Yep. Goede keuze. Welkom!

1 like

I want these

1 like

The right choice! Welkom bij de underdogs :grin: Op deze manier wordt het dragen van een TH nog cult.

1 like

De connected natuurlijk. Makkelijk afwisselen :wink:

Ik zou ook voor de cal 17 gaan. De 16 heeft imho te veel overlap met de speedy, al is ie strakker.
De 1887 is me net iets te sporty.

1 like

Nog even ivm de Calibre 17 vs 18 : heb beide uiteindelijk om de pols gehad en nadien is de 18 definitief afgevallen.

Redenen :

1. Toch wat te klein formaat voor mij (39mm).
  2. Door het specifieke ontwerp van het glas valt dit horloge voor mij IRL wat tegen - ze noemen hem dan ook niet voor niets de ‘glassbox’.

Zo zie je maar weer dat een horloge dat op foto’s gewoonweg prachtig is in het echt jammer genoeg kan tegenvallen. Voor mijn smaak natuurlijk :wink:

Jammer, want de Calibre 18 was zelfs wat goedkoper dan de 17.

1 like

Wat een absoluut tophorloge! Gefeliciteerd en kom maar op met die foto’s!:slight_smile:

1 like

Cal 17 was ook mijn keuze!!

Congrats!!

1 like

Prijstechnisch de Calibre 16, maar indien geld geen rol speelt absoluut de Calibre 17. Er zit een flink geldbedrag tussen deze twee!

1 like

Klopt - scheelt zo’n 1000 euro.

Is natuurlijk heel wat … en geld speelt wel degelijk een rol … maar met wat harder/langer te sparen en wat ander spul te verkopen komen we er uiteindelijk wel :wink:

1 like

Mooie keus!

1 like