Die wat jij post is de nieuwste uitvoering. Er zijn nog wel meer verschillen.
Ik ga is kijken of ik zenith tegenkom om live te passen. Persoonlijk vind ik de defy classic met titanium band en losse rubber band ook een optie. Zeker gezien mijn budget niet toereikend is voor een blauwe apš¤©
Oké, ik zie ook dat 36000⦠ontbreekt op de wijzerplaat.
Ik zal wel verketterd worden, maar een Aikon automatic en dan ā¬5000 in de zak houden voor een volgende aankoop?
Ik heb daar vaak over gedacht maar ik heb geen behoefte aan 10 horloges. De sweetspot voor mij ligt tussen de 5-8 per horloge en 4 of 5 horloges. Ik heb wel eens exemplaren gehad van >10k en dan voel ik me op een of andere manier opgelaten en draag ik hem dan liever niet.
Uiteindelijk toch de ā usual suspectā gekozen. Blauwe dj41 blend mooi met de rest vd collectie!
Kijk snel gegaan dan! Waar heb je m gevonden uiteindelijk?
Wat mij betreft slaat @bauhaus de spijker hier op zijn kop.
Edit, ik zie net dat ik te laat ben.
Dat dus. Want, @Vespaed, zeg nou zelf:
Je hebt, ondanks dat het alleen Rolex is, tenminste niet alleen maar de saaiste genomen. Leuk, de airking en milgauss. Chapeau. Ik denk dan ook dat je open staat voor de iets leukere modellen.
Neem nu eens niet zoān rare DJ. Wel iets blauws, maar niet zoān ding waar er al honderdduizend van op het forum rondzwerven.
Daarom stel ik voor dat je een Turn-o-graph in donkerblauw met rode accenten zoekt. Dit is toch de enige Rolex waar ik mezelf echt de eigenaar van zou willen noemen:
Oeps. Net gezien dat je een DJ bestelde⦠Oh well. Ook weinig mis mee.
Deze Turn-o-graph is wel heeeel erg mooi
On topic: goede keuze. Dat het wederom een Rolex zou worden wisten de meesten al wel
Sorry
Ik kan ook je uiteindelijke keuze alleen maar begrijpen.
Wat een collectie zeg, poeh.
Enjoy!!!