Ik heb me helemaal suf gezocht en ook diverse topics gelezen op het forum. Ben helemaal fan van de Tudor Pelagos. Nu zijn er diverse types die me in details niet heel veel uitmaken maar wilde qua verstandige keuze graag jullie input ontvangen.
Nieuwe Tudor 25600, deze is volgens mij te koop voor ongeveer 3800 euro.
Tudor 25600 LHD, ik vind deze cool en daarnaast denk ik dat deze meer collectable is.
Daarnaast twijfel ik of ik een exemplaar met of juist niet met een Tudor uurwerk moet nemen. De 25550TN vind ik ook mooi en meer clean met minder lijnen maar een ‘echt’ Tudor uurwerk vind ik ook tof.
Lefties vind ik persoonlijk prettiger dan een standaard model simpelweg vanwege het comfort; Geen kroon die in mn pols kan drukken. Dit is echter puur persoonlijke voorkeur omdat ik m’n horloges vrij ver op het polsgewricht draag.
De nieuwe in Blue. Manufactuur uurwerk gaf voor mij de doorslag ondanks de vollere wijzerplaat en heb al genoeg zwarte dials dus ik vond de blue leuker.
Heb de LHD gehad en heb nu de normale.
Vind beide mooi. De LHD heeft wat meer een vintage uitstraling ivm de gelige lume. De rode tekst en de roulette datum hebben ook wel wat.