Welke Tudor?

Yes :+1:

Owhh nu vraag je me wat hahaha
Ik krijg het warm van omega seamasters
Maar rolex ook de nieuwe op met de witte/gouden plaat
Maar de full gold date just is mijn grail

En jij heb je al een grail en een merk gevonden waar van als je voor het glas staat al kriebels krijgt haha😁

1 like

Zekker waar dit
:wink:

1 like

Het is even sparen maar … :heart_eyes:

6 likes

Schitterend :heart_eyes:

Welkom op HF!

1 like

Ja zeker mooi! Maar met 42mm echt te groot voor mijn pols. Kijk maar op de foto’s hoe de BB58 Blue 39mm op mijn pols staat. Dat vind ik al kantje boord.

Zoiets bedoel je? https://www.chrono24.com/rolex/rolex-datejust--18ct-yellow-gold--16018---full-set--id16967142.htm

Voor mij is als ik de staatsloterij win: https://www.gronefeld.com/collection/1896-one-hertz/red-gold-br--click-on-photo-to-read-more-/

Als ik normaal goed geld zou verdienen, dat het me niet kan schelen als ze kapot/gestolen/kwijt raken en dat ik het zou kunnen verzekeren, deze drie zou het tussen gaan:

https://fr.gmtbroker.com/gallery/Rolex/18k-WGUnwornOP-Black-Arabic-Dial-Day-Date-II-BP-21-photo707969.html

Of zoiets:

Goede smaak​:wink::wink:
ja die full gold date just is echt top
En een day date kan ook nooit fout gaan

1 like

Het heeft wel iets heh, gewoon full gold!

Ja zekker voelt een beetje als een gangster als je het om hebt maar een staal is ook lekker om te draagen minder zorgen voor diefstal😂

En even een shout out naar iedereen hier die zijn gedachten wilde delen en de tijd nam om deze te delen. We gaan nu in harde lockdown, dus nog een keertje bij de verkoper paar keer een horloge om doen wordt 'm niet.

Vraagje: Als ik nou eens zei dat ik een nieuwe BB58 zou kunnen kopen voor EUR 2750 incl. 5 jaar garantie, box en papieren. Doen? En dan kijken of ik dan nog na een jaartje sparen nog wel een Rolex kriebel heb? Of gewoon hoofd naar beneden en door blijven sparen zodat het een keuze van persoonlijke voorkeur wordt ipv budget? Wel veel value mijns inziens voor 2750…

1 like

Deze is idd erg mooi.

1 like

Beschouw de BB58 als een waanzinnig begin. Die rolex zal wel een pak duurder zijn, niet? Gebruik dat ‘gewonnen’ geld gewoon om je collectie uit te breiden met horloges voor andere gelegenheden. Tudor of Rolex, mensen zullen sws gapen naar je mooie horloge :smiley:

Voor mij de Black Bay blue! En dan dus in de 41mm versie. Ik weet dat de BB 58 momenteel erg in trek is, maar geef mij toch maar de 41mm variant. Een mooie stoere, maar ook nette klok voor een alleszins redelijke prijs-kwaliteit verhouding!

1 like

Voor mij te groot, maar inderdaad een hele mooie variant!!

Vraag is dan, wil je de Tudor enkel als (minder dure) alternatief voor een Rolex? Dan krijg je wellicht spijt. Vind je de Tudor echter gewoon heel erg mooi, dan rest de Rolex als iets om nog naar vooruit te kijken. Daar is niets mis mee.

Ik ken de exacte, gangbare, prijzen niet. Maar als je er heel erg blij van wordt, dan sowieso doen :sunglasses:

Is dit niks?
Ik ga hem wellicht weer verkopen.

Rolex is gewoon bijna dubbele qua prijs. Ik ben nu juist aan het downsizen qua horloges, zie vorige posts. Wil naar twee horloges; een everyday en een special days :wink:
En het valt me trouwens VIES tegen hoeveel mensen horloge-mensen zijn. Heb buurman met dikke Breitling Superocean. Ik was de tweede persoon sinds 9 maanden dat hij het horloge heeft, die zei:“Mooi horloge man!”