Welke van de 2, Omega of Heuer?

Ik vindt de TAG veel mooier, maar als je kijkt naar restwaarde dan moet je zeker kiezen voor de Omega. (Jij vindt ze allebei mooi, dus dan wordt het de Omega)

Tag Heuer Carrera. Betere kleurstelling.

1 like

Smaken verschillen. Ik zou kopen wat ik mooi vind, ā€œHeritageā€ is wat mij betreft niet belangrijk. Dus;

  1. Zenith El Primero (stond niet op je lijst, weet ik)
  2. Tag Heuer
  3. Omega (maar een andere variant)

Dayum, ik moet echt mijn berichten beter controleren voordat ik op reageren drukā€¦

doe mij maar zoā€™n tag heier :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De Heuer is werkelijk prachtig, schitterende lay out en kleurstelling. Heb echter een zwak voor de Speedmaster dusssssā€¦:wink:

1 like

Voor mij de Heuer; mooier en rustiger.

2 likes

Dit is inderdaad een mooie reissue van de 2446 als ik me niet vergis. Hoop wel dat er een andere datumschijf (of hoe noemt men dat?) in komt. Want vind het maar een rare 8 die getoond wordt :thinking:

Restwaarde is niet echt van toepassing, of toch zeker niet het eerste waar ik naar kijk bij de zoektocht. Wil vooral mooie uurwerken. Een hobby kost toch altijd geld hƩ. Maar ik volg je stelling zeker, het kan een kostelijk no go zijn als het na een paar weken blijkt dat er geen click is.

Is een mooi uurwerk maar voor 1 of andere reden spreekt deze me niet aan. Mss omdat ik enkel nog maar de tri color heb gepast, het was hem gewoon niet, vond het precies een beetje te druk.

Zeker Heuer, maar dan de calibre 17 die @Slider_7 al liet zien. In mijn ogen een van de mooiste chronoā€™s op de markt

2 likes

De heuer vind ik minder mainstream, zou dan ook mijn keuze zijnā€¦
De Speedmaster met pandadial vind ik ook een top idee!!

1 like

Ga deze toch ook is passen precies :laughing: Was de revue al gepasseerd maar nog niet de mogelijkheid gehad om te passen en een beetje uit het oog verloren. thx!
edit: en die pushers zijn eigenlijk ook mooier.

1 like

Klopt, maar geen datum en dat is toch wel een vereiste voor mij (gebruik dat toch wel een paar keer per dag heb ik al gemerkt). Anders was de CK 2998 zeker ook wel een optieā€¦ https://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/speedmaster-ck2998/product/

WAAR dan?

TAG :wink:

4 likes

Dat is ook zo. Ik kocht een Omega PO 45.5 mm, wat een super strakke klok! en ik vindt hem nog steeds supermooi, maar ik had er gewoon geen klik mee. Dus na 5 maanden heb ik hem ingeruildā€¦

1 like

Die artikels had ik ook al is doorgenomen, toch bedankt om ze nog is te delen! Maar ik ga eerst voor het uiterlijk en heb een brede smaak :sunglasses:

1 like

Daar heb je toch je smartphone voor :joy:

1 like

Meen je dat nou serieus?

De wijzerplaat is die Tag ook verlorenā€¦ :wink: :smiling_imp:

Bloedserieus. Ik zie ze online. De hele dag door zeg maar. Life: eentje op een begrafenis afgelopen november. Daarvoor was het jaren terug.

Het ligt grotendeels aan je werksituatie. Misschien zie je ze wat vaker in een bancaire of juridische omgeving. Maar als je met bouwvakkers, scholieren, bejaarden of in een ziekenhuis werkt zie je ze niet.