In de Sinn 556 heb je ook keuze, iemand op een facebook groep is de verschillende modellen aan het bijeenbrengen.
Jaren geleden voor dezelfde keuze gestaan. Ik heb voor de Damasko gekozen. Geen spijt van. Ik heb de Sinn dit jaar in Frankfurt gezien en gepast. Beide mooi, lekker passen en een keuzen maken. Mocht je in de buurt van Den Bosch wonen/werken dan laat maar weten als je wil passen.
Snap echt niet wat je bedoelt.
Ook mooi, maar voor mij geldt hier “less is more”. (Ook in het aankoopbedrag. )
Damasko, sinn is al geen usual suspect, maar als je voor sinn gaat is de 556 dat dus wel.
Dankjewel, ik woon niet echt id buurt. Het aanbod is verleidelijk. Deze horloges liggen in NL nergens id etalage.
Je hebt je antwoord al gegeven, helemaal mee eens😬
Topic kan dicht!
Ff serieus. Maar door de rust die de Sinn uitstraalt zou dat idd ook mijn keuze zijn.
De meeste vrouwen vinden dit spuuglelijke horloges!
Vraag het ze maar? echt een nachtmerrie om je pols
Aha, dat kan ik me bij de Damasko nog wel indenken, maar de Sinn? Ik heb hier overigens nooit rekening mee gehouden. Het interesseert mijn vrouw allemaal geen ene moer.
Prijs je gelukkig met zo’n vrouw
Ik moet ieder horloge laten keuren voordat ik die in huis haal! Anders slaap ik in een hotel die nacht
Klopt, maar de Sinn is me te saai zowel qua dial, kast en kroon. Vandaar voor mij de Damasko.
De Sinn oogt veel rustiger en de wijzers zijn mooier. Makkelijk keuze
Snap wat je bedoeld. Voor mij hebben beide mooie componenten dus mixen zou een idee zijn.
Valt me op dat niemand het verschil in gestraald of geborsteld benoemd. Ik vind de gestraalde Damasko kast iets te toolish als een dagelijks horloge, liever iets meer glim. Van Sinn ben ik niet super weg van de sluiting op de stalen band, weet niet hoe dat bij Damasko zit.
Sinn. Rustiger beeld. Dat past in mijn ogen bij het tamelijk minimal design. En ik ben bevooroordeeld. Heb exact dit model sinds 2 jaar in het kistje liggen. Denk dat de kunst wordt om ze eens naast elkaar te zien en dan te ervaren welke van de twee het mag worden. Draag met plezier mijn 556 bij als een ander HF’er de DS30 ernaast kan leggen.
Mini GTG