Sterke voorkeur voor de Sinn. Ondanks dat de “hands” wat - te? - klein uitvallen!
Sinn for the win en dan liefst van alles op staal H band. De Damasko is imo veel te druk
Ik heb de Sinn gestemd, net wat rustiger en evenwichtiger.
Maar eigenlijk vind ik ze beide erg lelijk. Dus ik had beter niet kunnen stemmen
Succes met de keuze
Sinn op rubber en met rode secondewijzer
Misschien wel. Wie weet…
Archimede outdoor
A: Ik bezit al een Archimede.
B: lelijke wijzerplaat.
Dus nee.
Inderdaad hele mooie CWC, ik vind alleen die rechtdoor lopende kast tussen de lugs niet top. Ik ga er toch maar eens naar kijken.
Klopt, andere kast, drukkers wijzerplaat.
Misschien meer mijn smaak dan de jouwe natuurlijk. De enige die ik heb…
Sinn maar ook vanwege de wijzerplaat en het ontbreken van het kruis.
De damasko alleen met Pasen dragen. Voor het kruis.
Sinn, evenwichtiger en rustiger. De Damasko doet te druk qua dial wat niet bij deze dial past. Alsof je een Mozart op dubbele snelheid afspeelt.
Geen lelijk horloge, maar dat is qua stijl toch een compleet ander horloge?
Compleet anders zou ik het niet niemeneen ander horloge klopt. Maar als ik een van deze twee zou overwegen, zou ik het derde ook in overweging nemen. De aankoop van één van deze drie zou voor mij de aankoop van een andere uit het lijstje uitsluiten wegens te gelijkaardig. Maar uiteraard heel persoonlijk.
gewoon de Sinn en dan vragen of ze Damasko wijzers op willen doen: win-win!
Dat gaan ze niet doen.
Dat is een oneerlijke wedstrijd. Damasko all the way. Mooiere materialen, betere afwerking, stillere rotor (of beter geïsoleerde kast zo u wilt) en mooiere kastvorm.
Ik zou persoonlijk voor de Sinn kiezen omdat ik de Damasko te druk vind met die crosshair. Dan wordt de focus van het toffe horloge afgehaald.
Zeker een mooi ding maar wel wat minder een bandensletje met die hooded lugs. En qua materiaalgebruik en afwerking legt hij het af tegen de Sinn laat staan tegen de Damasko.
Desalniettemin verlang ik nog wel eens naar de Donau Blau. Wat jij @Fate_Amenable_To_Change?
Of de Schwarzwald, bijvoorbeeld - I know you like it - op fixoflex.