Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Kleurijke wijzerplaat hoor :+1::yum:

Alsnog gefeliciteerd @Pjotr1 :+1::grinning:

19 likes

deze dus

TNG, Deco-Pro date only… een van de eerste van een voor sommige onbekend Nederlands merk wat echter volledig in Zwitserland is gemaakt dus ook echt die markering verdient!

ETA Caliber en draagt heerlijk (43mm) het was een instapmodel maar zijn jongere broertje is zeer bij te tijd :slight_smile:

13 likes

Dit was eigenlijk een sloop horloge, maar ik zag dat het uurwerk nog compleet was en heb het toen toch maar gedemonteerd, schoongemaakt, weer gemonteerd en gesmeerd. Hij blijkt zeer mooi te lopen.
Het horloge zat een keer bij een heleboel spullen die ik kocht.
Uiteraard nog nooit van dit merk gehoord.

23 likes

Beetje veel aan de wissel vandaag…lekker hoor :yum:

22 likes

Je hebt hem alweer twee weken ofzo? Gauw weg er mee voordat je er aan gaat hechten :nerd_face:

2 likes

Lijkt op…

1 like

Proef ik enige afgunst in je reactie?

Ah perfect man! Dus dan volgende week nog maar een WOTW lijkt me :ok_hand:

1 like

Zeker weten jaloers hier - ik zelf heb er al moeite mee om van een half defecte no-name no-nothing afstand te doen. Jij boft maar dat je het verzamelen tot een hectische flippergame om kan buigen zonder op tilt te gaan.
En voor wat betreft je dilemma: probeer dit eens? “If you have any question concerning your IWC watch, you will most likely find an answer within our IWC frequently asked questions” :wink:

1 like

Hahaha, jaloers hoef je niet te zijn hoor. :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik word er juist regelmatig gek van, die onrust en dat geflipper. :confounded:

Als deze van jou in staal was geweest had ik je dus wel geadviseerd om hem weg te doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Op deze die binnenkort binnenkomt :+1::grinning:

s-l500 (98)

16 likes

da’s echt de eerste die ik- buiten de mijne - zie. Ziet er gaaf uit, gefeliciteerd Nils

1 like

Dank je Donald,

Al eerder op MP gezien en om een duistere reden kwam mijn bod toen niet door…die was verkocht voor € 100 …deze voor nog minder kunnen scoren :+1::yum:

1 like

Hmmmmm - Volgens mij was die op MP toevallig die van mij :joy: En in elk geval zeker niet voor 100 verkocht. Zag ook dat er net eentje geveild is voor 155$ - jij mag zeker de kosten aftrekken van de ziektenkostenverzekering :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ah…jij was dat duistere figuur :persevere:

Was het maar waar…nee die van mij komt van een ‘secret location’ …Daniel aka koekoek niks zeggen hoor :shushing_face: :joy:


Eerst even slapen en dan deze Glycine (zo’n macrolens is wel meedogenloos).

25 likes

Nog even deze vandaag😊

20 likes

Gigandet ‘Big Boy’

24 likes

T’is t’een en t’ander met het weer bakken regen dus onderdak foto van het bumpertje :smirk:

28 likes