Welke vintage draag je vandaag? Deel X

24 likes

Heuer 404

28 likes

Absoluut Bert. Het bruine deel, gaat net als bij jullie in het CCCP draadje, heel anders om met de horlogeliefde en elkaar dan in sommige rode delen van het HF. Zeer gemoedelijk hier…en zulke mooie oude russen laten ons niet Siberisch koud
:wink::grin::ok_hand:t3:

6 likes

Als het maar minstens двадцать пять лет oud is… Dan is het vintage en welkom hier!

3 likes

Bedankt heren voor de waardering , ik heb op dit moment 24 vintage horloges en 5 die niet 25 jaar zijn maar wel collect items .
Ik zal geregeld wat uploaden van de 24 vintage . Ik zie een hoop bekenden in deze vintagetopic dus voelt goed , ondanks dat ik alleen Russische verzamel kan ik ook andere vintage horloges waarderen .

7 likes

Ja ben ik ooit tegengekomen. Iets met slaaphorloge of nachthorloges aldaar, een volledig nieuwe dimensie van horlogeliefde :grin:

2 likes

Hahaha,
Bestaat dus toch zelfs een topic voor.

1 like

Toch maar wat anders om vanacht.

17 likes

Goedemorgen! Ik zet mijn Weekdater-week voort met mijn Seikomatic J13080 uit 1964

19 likes

Zuinig op deze gouden Certina op blauwe band

26 likes

Goedemorgen! Lekker sportief dingetje om.

22 likes

On the way to the top :rofl:

28 likes

echt, maar dan ECHT mooi :star_struck: :ok_hand:

1 like

Heel apart, gaaf hoor.

Dank je beiden, de seiko draagt ook heel comfortabel - is niet te zwaar of te dik

1 like

Voelt altijd wat vreemd om deze om te doen bij een shirtje en een korte broek, maar als ik moet wachten tot ik een keer een pak aan heb… :grin:

30 likes

" Vergeten " Rusje vandaag :face_with_raised_eyebrow:

26 likes

Goedemorgen! :+1:

17 likes

Goedemorgen,

10 likes

Laatste afgeronde projectje.
Als dit geen jaren 60 vibe is dan weet ik het ook niet meer.

Ik krijg spontaan zin om bruine gordijnen op te hangen.
Dan een zitkuil in de woonkamer te graven met een arcopal-melkglazen glas met belinda sigaretten in het midden en aan de randen volle rookglazen asbakken.
Daarnaast ga ik mijn keuken vullen met oranje Brabantia keuken-materieel denk ik.

23 likes