Welke vintage draag je vandaag? Deel V


:smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

36 likes

Vandaag weer een andere Delbana om… het worden er steeds meer :rofl:

22 likes

Mag weleens aan een nieuwe telefoon (met betere camera) ook :see_no_evil: Fletse foto’s

29 likes

Leuke Delbana en die lugs :heart_eyes:

Lensje even schoon maken, dat helpt :nerd_face:

1 like

De jongste vintage uit mijn collectie

29 likes

Wat een toppers zijn die oude Airmannen :kissing_heart:

1 like

Deze is ondertussen aangepakt, nieuw origineel glas, en op een nieuwe (aftermarket) leren racing strap; heerlijk om op casual dagen in roulatie te nemen. Lekker veel diepte in die blauwe sunburst plaat.

32 likes

De Zwitserse Keizer vandaag voor den dag gehaald.

20 likes

26 likes

Ah die ken ik nog van vroeger - als wekker model in middenblauw, nieuw op de markt gekocht als ik me goed herinner. Past perfect in die mooie collectie van je!!! :hugs:

1 like

Deze vindt ik ook echt een leuk ding met zijn blauwe secondewijzer! Hij ziet er ook nog erg netjes uit.

1 like

Vanavond Elmont ontvangen, gekocht als defect.
Kijk wat een leuk rood pijlpuntje op de chronoseconde.


Maardoethetgewoon.
Krijgt natuurlijk wel preventief een service.
Landeron 48 Is niet zo erg ingewikkeld wel mooie oefening.

31 likes

Na een lange tijd nog maar eens een bandenswitch gedaan bij deze :slight_smile:

Uploaden…

24 likes

Tof ding, mooie patina op de wijzers ook! Is dat een volstalen kast?

Oeh die middelste is erg fraai!

De mijne is net terug van een restauratie:

24 likes

Zeer fijne dial deze Richard

Hij viel me al eerder op geloof ik. Maar ik merk nu pas de 12, 2, 4, 6, 7, 10 indeling met tussenliggende markers op. Dacht altijd dat dat vrij algemeen design was maar toen ik in mijn horlogedoos ging spitten bleken ze behoorlijk zeldzaam!! :hugs:
(in ieder geval bij mij :wink:)

2 likes

@domega Thanks! Vind het zelf ook een aangenaam horloge om naar te kijken :grin: . Heb nog een Richard maar die is al “wat meer gebruikt” zullen we maar zeggen :joy:

16 likes

Switch vanmiddag voor op de fiets. Uiteindelijk de regenbuien laten lopen, maar wel deze lange Ancre de rest van de dag zijn rondjes laten draaien :yum:

15 likes