Welke vintage draag je vandaag? Deel V

Thuiswerk-kit. Vintage en niet zo vintage. :ok_hand:t2:

36 likes

Pffff telkens ik deze zie… wat een schoonheid… ‘t is dat ie van je opa is geweest anders had ik ‘m al lang proberen af te troggelen.

5 likes

Lekker zomers tintje gekregen die band :sunglasses:

1 like

Ja dan had je misschien ook kans gehad :joy: Ik word superblij van dat ding! :heart_eyes:

1 like

Begrijp ik volledig. Voor mij dé forumtopper.

1 like

Digitime :yum:

22 likes

Foto van een tijdje terug maar draag 'm vandaag ook. Bulova Super Seville :smile:

21 likes

31 likes

Deze lang niet om de pols gehad, moet er vandaag dat toch aan geloven.

27 likes

Ruhla dagje vandaag… :sunglasses:


…de Nijlgans kijkt goedkeurend toe :rofl:

20 likes

29 likes

…Aftroggelen da’s puur Vlaams :sunglasses:

3 likes

Vandaag een Timex.

20 likes

Prachtig bandje! Waar heb je die gekocht?

En toch had ik ‘m begrepen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

cheapnatostraps. de naam zegt het al, best goedkoop. helaas is de kwaliteit niet top, maar ik wissel dan ook geregeld.

Bedankt voor de reactie! Ik weet niet goed wat ik van die site vind. Ik denk eerlijk gezegd dat ze voor een deel van hun aanbod op dezelfde plaatsen inkopen als verkopers op bv. aliexpress. Maar het blijft een vet bandje dus mss toch nog een kans geven voor 10 euro.

1 like

Z’on woord brengt in deze tijden toch een glimlach op mijn mond :heartpulse:

1 like


Poljot Chronograaf wat een fantastisch uurwerk heb je voor deze prijs!

21 likes

Ik wilde eigenlijk mijn NA vandaag showen… maar toen ik het stretchbandje er af wilde halen om het schoon te maken, had ik ineens ook het glaasje los in handen :flushed: Op naar de horlogemaker/edelsmid in het dorp. Bij het uitpakken daar bleek de secondewijzer ook al los, dus hij heeft die teruggezet, intussen kast in de ultrasoon en daarna glas provisorisch gelijmd (redelijk netjes hoor), maar eigenlijk moet er een nieuwe plexi op. Die zou dan eerst besteld moeten worden. Het is natuurlijk wel een dorp, ik was al blij dat ik in deze tijd überhaupt zo snel hulp kon krijgen (en alles keurig op 1,5m hoor)! Helaas bleek bij thuiskomst dat de secondewijzer nu blijft hangen achter de minutenwijzer :confused: dus kan ik morgen weer terug. Tegen die tijd heb ik het bandje vast ook wel schoon :sweat_smile: En uiteindelijk hoop ik dan dat ik vrijdag (op mijn verjaardag, dit was mijn kadootje aan mezelf!) alsnog mijn nieuwe horloge om kan en aan jullie kan showen!

Intussen was het vandaag deze Russin, die ik al vaker heb gepost, deze draagt heel fijn en ik ben nog steeds erg gecharmeerd van het font :smiley:

21 likes