Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Pffff wat een prachthorloge is dit zeg, nooit gezien nog bij je :sweat_smile:.

Veel draagplezier :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Als ik ooit problemen krijg om mijn hypotheeklasten te betalen, dan verkoop ik mijn Navigator gewoon voor een schandalig bedrag aan jou :wink:

2 likes

:joy::joy::joy::joy::+1:

Prachtig deze Omega Seamaster Cosmic 2000 alleen het wordt tijd voor wat nieuws! Iemand interesse in het kopen van dit horloge? Daarnaast weet iemand leuke alternatieven?

15 likes

Van de regen in de drup… :wink:
Denk dan eerder aan iets van rado, ebel, edox of zoiets :yum:

3 likes

Citizen uit januari 1975 met 6000 uurwerk en “mono/duo case” behuizing. Een bijzonder geval…

15 likes

Ik doe ook nog een keer mee.

22 likes

Vind ik een mooie uit jouw collectie!
Is ook niet heel klein volgens mij. 38 mm of zo?
:ok_hand:

1 like

Seiko 5 met donkerblauwe plaat, net op blauw suede gezet, nog even op tijd zetten en dan mag die om de pols :slight_smile:

18 likes

dank voor het delen van je topic, ben ik ook weer wat wijzer :ok_hand:
en trouwens … een mooi horloge :star_struck:

1 like

Dank! :slightly_smiling_face:

Het is “of zo” inderdaad… 37,5 mm :wink:

1 like

Gouden handopwinder uit 1973

19 likes

Mijn Oris Big Crown uit de jaren '90 vandaag; nog vóór het rode rotor tijdperk. 36 Mm en acrylglaasje… heerlijk! Nog altijd verliefd op… én ook op degene van wie ik hem destijds- bij een heel speciale gelegenheid- cadeau kreeg…:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Fijne avond alvast gewenst!:+1::wink:

31 likes

GE-WEL-DIGE pointer😋

1 like

Merci bien, Pierre! :ok_hand::blush:

1 like

Op een RIOS croco? Gokje :grin:

1 like

Hoi Jeroen, nee sorry geen Rios, maar Barington. Ik heb bandjes in alle prijsklassen op mijn horloges, maar deze band is een van de mooiste kroko banden die ik ooit heb gehad en zeker niet de duurste. Ik kocht het bandje ruim 10 jaar terug voor een bedrag ergens rond de 160 Euro (is een xl lengte) en hij is nog altijd prachtig en glanst als nieuw.:slightly_smiling_face:

Wel zou ik heel graag eens een wat duurdere RIOS hebben. Ik vind ze heel mooi, maar heb er nog nooit een kunnen vinden die goed om mijn pols past.:grimacing:

Is ook een prima merk, ik meende een RIOS te herkennen maar banden lijken niet zelden op elkaar :slightly_smiling_face:

Tot voor kort kon ik nog wel eens een RIOS voordelig kopen maar helaas niet meer.

Je kunt, zeker voor speciale maten je ook tot onze banden makers op het forum wenden

1 like

Dank je, dat weet ik inderdaad. Ik denk daar al langere tijd over. Misschien eens proberen…:slightly_smiling_face:

1 like

Gewoon doen :grin:

1 like