Ik gooi er nog een Leijona tegenaan, fijne zondag!
21 likes
gingeralejones:
Vind ik ook wel grappig.
Is er een verband met Benson & Cyma ?
Mijn 032 kb uit de 40s
8 likes
Deze vandaag natuurlijk, een hernieuwde oude:
Clickbait?..Klik, beet!
Een verhaal over staycation huisvlijt en een oude “miskoop”.
Ik lees steeds vaker dat topics met een melodietje geïntroduceerd mogen worden, erg leuk. Dus ik grijp deze kans aan om dit toepasselijke deuntje erbij te stoppen:
Scratch the surfaces:
[Scratch the Surface]
Vroeger, lang geleden, toen de twix nog raider heette, toen sex nog vies was, toen de ketchup nog langzaam was, toen de batavieren nog met zijn vijven waren, toen een barcode nog normen en …
15 likes
domega
23 augustus 2020 om 15:05
4621
En in de middag beetje burger
18 likes
domega
23 augustus 2020 om 15:37
4622
Tja die wijzerplaatjes van Seiko soms…
Vandaag op rechts dit oudje
12 likes
Rolex Oyster Perpetual 1002 uit 1974
13 likes
Tinuske
23 augustus 2020 om 15:49
4624
Leuke werkjes. Er zijn er ook onnavolgbaar veel verschillende van👌
1 like
Heb al vaker horloges van Benson gezien met Cyma kastjes en werkjes. Misschien kocht Benson ze van Cyma of maakten ze de horloges in opdracht van de juwelier?
1 like
Cyma was dé hofleverancier voor J W Benson Jonas …maar ‘normaal’ niet met Cyma getekend
gingeralejones:
kroon is ook Cyma
Wat dus betekend dat de verkoper een donoruurwerk heeft gebruikt met stem/kroon én daar is niks mis mee
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&2&2uswk&Cyma_032Kb
Ruud
23 augustus 2020 om 16:41
4631
Mijn eerste vintage stemvork uurwerk… en diver van Universal. Ik zag m voorbij komen en kon m niet laten gaan…
27 likes
Oh well, voor wat het horloge kostte vind ik dat inderdaad geen probleem. Hoe komt u aan deze kennis, gewoon heel veel tijd op forums doorbrengen of zijn er ook nog boeken die u raadpleegt?
1 like