Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Ah, je hebt hem binnen; ziet er strak uit :ok_hand::ok_hand:

1 like

Draagt heerlijk. Ik heb ook een correcte 14mm Tissot buckle op komst dus binnenkort zie je hier wel een reeks banden swaps passeren ^^

3 likes

23 likes

Man, jij bent goed bezig :sunglasses:

1 like

Heb er nog een koppel in de ‘pipeline’ zitten.

Geeft heerlijke vrijheid om die ware ‘value for buck’ te zoeken. Geen 2k per horloge meer, bevrijdend. Brengt er het plezier terug in. Draait niet meer allemaal om centen als je in de Movado, Alpina, Mido, Tissot, Cyma,… regionen zoekt. En toegeven op kwaliteit doe je niet. Geweldig is het.

7 likes

Zouden Ko of Slls niet zoiets kunnen maken?

Beetje een courante maat?

1 like

Net geen 35mm, dus perfect voor een dresser! Zeker in combinatie met de lange lugs.

1 like

Nice! Alles gelijk aan of boven de 34 is ok vind ik. Soms is het zo jammer als een horloge 31 of 33mm is.

Polerouters vind ik 35.5 ook mooier dan 34.

35 is :ok_hand:

Goede vondst; stalen buckles met dit logo zijn schaars :+1:

1 like

Eens! Als het een ‘all dial’ horloge is met dunne bezel en lange lugs, dan gaat 33mm ook nog prima dragen op mijn 17cm pols. Maar doorgaans vind ik vanaf 34mm altijd prima.

1 like

Dat denk ik wel. Zal het wel op uitdraaien, verwacht niet direct zoiets te kunnen vinden. Maar het horloge moet ook nog service hebben, dus geen haast. :sunglasses:

Dit is ze:

4 likes

Denk dat die inderdaad jaren 50 zijn, dus de perfecte match voor die Visodate :+1:

1 like

19 likes

Lugs hebben een mooie facet!

1 like

Dit lijkt me idd een originele vintage gesp.

Algemene info aan de rest: dit model gesp is ook geleverd bij heritage modellen, soms zie ik die voorbijkomen en worden ze aangeboden als vintage.

1 like

Eberhard pre extra fort

31 likes

14 likes

23 likes