Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Het is vakantie…met deze heb ik de hele dag een vijfje in het uur,
kom maar op met de :beers::tropical_drink::cocktail::wine_glass:

16 likes

Na een lange zoektocht , tergend langzaam postverkeer en het nodige buig en vijlwerk eindelijk een goede bor aan mn Doxa sub :grinning:

14 likes

Bestaat er geen manier om 3 likes tegelijk te geven?
:ok_hand:

1 like

KGB Vostok voor vandaag.
Ooit gekregen van een oud collega nadat ik een zakhorloge voor hem gerepareerd had.

18 likes

Net terug van een beurtje bij @Lieuwedv

27 likes

34 likes

33 likes

Evening switch😀

19 likes

Mijn Seiko 6105-8110. Het horloge is in 1972 nieuw geleverd aan een marineduiker door een juwelier in Rotterdam. Horloge heeft jaren lang actie gezien. Ik ben de trotse tweede eigenaar en heb zelfs de originele band nog. Die ligt in die kluis, ik draag hem op een Tropic 19mm.

20 likes

Knappe diver!!!

1 like

Vandaag gekleed in een hoody en spijkerbroek, dus ik dacht ja een dresswatch moet het vandaag zijn!

20 likes

Gelukkig deze oude nog niet om in de regenbui vanmiddag…:relieved:

19 likes

Mocht deze ooit in de verkoop gaan let me know!

1 like

Deze hebben wel een beetje dezelfde vorm, alleen de bevestiging van het horloge is anders. Denk dat ik er wel eentje ga bestellen, gewoon om te kijken of het wat is.

2 likes

Had bovenstaande ook tegengekomen op ebay, getwijfeld om te bestellen maar zoals je aangeeft de andere bevestiging houdt me (voorlopig) tegen.

1 like

Heb de maten even vergeleken, voor deze 28 mm trench watch is de band in elk geval veel te lomp. Ik heb ook nog een grotere, dat zou misschien wel passen.

1 like

Deze heeft kennis van zaken als het over trench watch banden gaat :wink:

https://www.vintagewatchstraps.com/strapdetails.php

2 likes

Daar zit inderdaad het nodige research in zo te zien. :+1:
Ze zullen waarschijnlijk ook historisch correct zijn, maar erg fraai vind ik ze dan weer niet. :thinking:

2 likes

De Kelton 60meter :smirk:

22 likes

Heb daar ooit 2 bandjes gekocht. Een open ended, die zijn zeer ok. De andere - met verbreding - zijn voor mijn dunne polsen totaal ongeschikt: de brede ‘flappen’ ‘overlappen’ elkaar ‘zelfs’ onderaan.

2 likes