Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

20 likes

24 likes

:sweat_smile::sweat_smile: sorry! Wist dat er nog iets anders was maar kon er simpelweg even niet opkomen :thinking:. Dank je, vriend, dat je me weer op het rechte pad hebt geholpen :pray:.

2 likes

Dank! :pray:t2:

Heb een goedkoop zwart canvas bandje gekocht voor de zomer. Normaal zit er een bruine vintage op van Slls.

Nu draag ik hem toch makkelijker in tijden van zonnebrandcrème. En het is weer een heel ander horloge. Ook leuk!

20 likes

Effenaf mooi als geheel: plaat bijzonder met dat geel, speciale en passende lugs én het bandje is de finishing touch :wink:
Dergelijk bandje, met aanzet in verschillende maten 14, 16 mm en dan naar 18 zoek ik.
De horloge band kwam waarschijnlijk met de aankoop van je officiers horloge of weet je waar alsnog zo eentje te verkrijgen is?
Intussen mag deze zeker wat meer aan je pols komen: ’ vind hem iets hebben :slight_smile:

oeps: 'k lees in een eerdere reply: witte dial - verkleurd of …?

1 like

Graag gedaan. Daar ben ik voor. :+1:

1 like

27 likes

Wow, deze is gaaf!!!
Wauw.

1 like

Leuk! Weet jij toevallig meer over het merk Oriosa? Ik heb een ander horloge van dat merk maar weet er maar heel weinig, lees eigenlijk niets, over :confused:

1 like

Merkentrouw vandaag :stuck_out_tongue_winking_eye:

22 likes

30T2

34 likes

Yeah baby! Lekker man.

1 like

21 likes

Vandaag deze Quartz!

18 likes

Heeeerlijk detail :star_struck::heart_eyes::+1:t3:

1 like

Oef Don… @Aqualand, is imho de vintage citizen baas, maar deze knaller heb jij toch maar even om de pols. Lekkah
:muscle:t4::heart_eyes::star_struck:

Datum tussen 1 en 2 …:kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Nee, jammer genoeg niet, en de info die op Google terug te vinden is, is heel uiteenlopend.

Ik meen mij te herinneren dat @Lexaf zelf zijn bandjes maakt misschien …(schiet niet op de pianist lexaf :innocent: )

2 likes

Was Neoterisch in zijn tijd :smirk:

Alle vaders een fijne vaderdag !!

20 likes