Haha! De serie is niet zo groot hoor: de CGP en de WGP:
Citizen Gold Plated en White Gold Plated…
maar je zou toch van een “duo” kunnen spreken niet?
zeg maar dat je verliefd bent
veel plezier hiermee
Heerlijke ding
Wat een gave conditie…
Dank je wel Paul! Ik vind hem zelf ook echt gaaf. Loopt ook als een nieuw horloge. Een maand of wat terug gekocht op Catawiki. Ondanks de negatieve berichten die we hier vaak horen (soms ook echt wel terecht) gaat het ook heel vaak gewoon goed. Ik heb daar al wat hele leuke dealtjes gedaan.
horloge forum of huguenin freres? Of beide?
Ik had het al op de grand seiko forum geplaatst. Vind het een leuke foto samen met mijn vintage leica Ms. Hopelijk genieten jullie er ook van. Strikt gesproken is de GS46 de vintage uiteraard…
Daar ben ik het helemaal mee eens Harry, want dat wordt bevestigd met de mooie stukken die je post in de vintage- en de gewone - “wat draag je vandaag” draadjes😄
Mijn NA: Citizen Homer Date Parawater
Nog in afwachting van een mooiere band, want deze is het echt niet…
Vandaag eindelijk weer deze jonge uit 1954.
Wijzerplaat is creme en ziet er in werkelijkheid niet zo slecht uit als op de eerste foto.
Mooi horloge, vooral die lunette maakt er wat speciaals van. Is het het licht van de achtergrond of neigt de wijzerplaat naar een lichte (ijs)blauwe tint?
Kleurencombinatie van band en horloge is mijns inziens niet veel mis mee, maar croco zou ook niet mijn smaak zijn. Wat heb je besteld?
Thanks, er zit een sunburst effect op de dial. Dus hij neigt van zilver over grijs naar ijsblauw, afhankelijk van de lichtinval.
Kastvorm is subtiel voor een Citizen.
Heb er een blauwe vintage band voor besteld: