NA
Mooi, ik heb exact dezelfde. Ook met de originele band.
Hier vandaag een Ruhla Sport met een kunststof kast in bijna nieuwstaat
Dat lijkt me een zeer goede kroon bescherming
Inderdaad
bell-matic’s met blauwe platen vind ik altijd de leukste
Deze prachtige roodgouden MuDu is vandaag mijn keuze, met de bontjas aan de koffie. Zo mooi en simpel kan het leven zijn.
Mooier gaat het toch echt niet worden…
Ik wens iedereen vandaag een hele fijne- en zo gezond mogelijke dag toe! Maak er een feestje van!
Wat een sierlijk horloge, vooral de band!
Tsja, zo wil ik ook wel willen ontbijten
Merci mon cher Mousjeau Franque! Het is een waar plezier met die MuDu; ik ben je er nog steeds dankbaar voor. Ik zag vanochtend dat de bandaanzet 19 mm is en het toeval wil dat ik één nieuw bandje in die maat heb liggen: een echte zwarte krokodil. Die ga ik er straks eens op proberen te zetten. Dan is ie nog mooier.
Dit klokje is uiterst zeldzaam… zo zeldzaam dat ik geloof dat deze fabriek maar één horloge heeft gemaakt… namelijk deze.
Fijne dag kerel!
Neeeh, bij rosé goud hoort diep donkerbruin; geen zwart.
Maar inderdaad een fraai horloge
Hahaha… daar heb je zeker gelijk in Wilko! Ik ga er serieus over nadenken, want een advies van jou moet wél serieus worden genomen…
Zit jij Wilko @wbcoupe nou te liken, terwijl ik net van hem een standje emotioneel zit te verwerken… ?!?
Dank je wel kerel! Ik heb hem vorig jaar kunnen overnemen van die rotjongen @HorlogeHalle die jou net een like gaf…
en ik ben er erg blij mee!