Ik weet dat je een ijzervreter bent Frank; een mannetjesputter zoals wij vroeger thuis zeiden… daarom durf ik die fratsen met jou ook uit te halen! Maar je bent wél onbetaalbaar als horlogevriend en een van de mensen die het forum de moeite waard maken. Dank je wel daarvoor!
Dank voor jouw warme woorden!
De " ijzervreter " uit Halle is nu gesmolten 🥴
Er moet uiteraard niets, is een smaakkwestie, maar ik ben persoonlijk geen fan van zwart bij rosé goud. (ook niet bij geel goud trouwens)
Maar wel lekker bezig jullie
Frank @HorlogeHalle weet wie het zegt in dit geval. Hij heeft liever dat ik het zeg, dan iemand die zijn volle verstand heeft…
Snap ik volkomen.
Ook na genoeg in perfecte conditie.
Oprecht echt een zeer fraai exemplaar !
Ja ik heb die al een paar keer ontmoet; hij probeert mij zelfs horloges te ontfutselen.
Of bordeaux-rood, da’s ook mooi. Zelf vind ik oud-groen eveneens nog een optie. Hoe dan ook: geniet van dit prachtige horloge .
Wat voorbeelden, met het risico dat de kleuren niet goed overkomen:
… hahaha… een wolf in schaapskleren is het !
Dat is inderdaad helemaal niet gek! Bordeau en dan niet gevuld, maar gewoon plat. Dank je voor de tip!
Vandaag voor de laatste keer deze '70 Tissot Navigator ref. 45500 met een mooie mat-zwarte plaat.