Heeft geen zin… je zult nergens veilig zijn. Heb het ook eens mee gemaakt. Die vent heeft overal zijn mannetjes op de uitkijk.
Oef, die had ik ook wel gewild
Waar had je deze te koop aangeboden? Zou mooi bij deze hebben gepast.
Had als set inderdaad niet misstaan
Ik heb hem niet te koop aangeboden, kreeg een berichtje via instagram of ik bereid was om hem te verkopen… en dat was ik wel (voor de juiste prijs).
Ik ga maar een on topic met een DS1 met platte turtle op de achterdeksel…
Moet hem nog wel ff bijzetten…
handwinder?
en zeer mooie, voorzeker deze is voor allen ‘never failing’
Na twintig jaar maar eens laten repareren. Meteen de gebroken kunststof bezel vervangen door een metalen - voorlopig…!
Ha deze ken ik… in Halle bij Frank al eens gezien. Dat is een fraaie, komt door de gekke mooie kleur
Op deze mooie zonnige dag droeg ik mijn enige resterende horloge met sunburst wijzerplaat:
En al struinende op het internet kwam ik deze optie nog tegen:
Hiermee zouden dus ook sommige reguliere bandjes bevestigd kunnen worden aan het horloge. Lijkt me een geinige aanvulling, maar vooralsnog niet echt een kunnen vinden. Zeer wel mogelijk ook niet echt door Omega geleverd. Alhoewel deze foto hieronder misschien anders doet vermoeden (van de Omega site, zie link)
Op Omegaforums werd hierbij weer opgemerkt dat Omega wel eens vaker foto’s heeft geplaatst van zaken die niet officieel door Omega zelf zijn geleverd en volgens de kenners daar is dit niet officieel van Omega. Toch lijkt het me wel geinig, dus ik houd me aanbevolen als iemand er een weet op te snorren of nog heeft liggen.
Dat kan heel goed kloppen! Dank je wel!