Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Jazeker. Zij hebben mij daar met open mond zien kijken. Schitterend.

Referentie 1818 vandaag.

16 likes

Oh, wauw.

1 like

Opa stijl

18 likes

Dat is een hele mooie en ook bijzondere Clim.:heart_eyes::ok_hand: Heb je ergens een aanduiding van een merk kunnen ontdekken? Ik ben heel benieuwd. :slightly_smiling_face:

Edit: ik zag het al… Audemars… Een topper!:heart_eyes::ok_hand:

3 likes

Ja, audemars et freres.
Super mooi horloge. Was er echt even van ondersteboven toen ze deze tevoorschijn toverde.

2 likes

Kan ik mij heel goed voorstellen… zou ik ook zijn. Buiten dat het een prachtig horloge is, is het denkelijk ook heel kostbaar. Indrukwekkend…:slightly_smiling_face:

1 like

Heeft volgens mij niks met Audemars Piguet te maken.
Maar dat doet uiteraard niks af aan dit prachtige horloge :blush:

2 likes

5513 mk1 maxi dial.

:beers:

24 likes

Inderdaad, maar het is wel heel bijzonder en een van de relatief weinige zakhorloges , die je zoal tegen komt, die echt iets waard zijn. Hij springt eruit zullen we maar zeggen.:slightly_smiling_face:

2 likes

Absoluut, repeaters zijn sowieso relatief zeldzaam en gewild, en dit fraaie exemplaar wel in het bijzonder :ok_hand:

2 likes

Avondwissel naar een recent gekochte Caravelle. Eigenlijk gekocht voor mijn vriendin, maar die draagt steeds een andere en deze geborstelde lunette heeft wel een bepaalde aantrekkingskracht.

24 likes

Alle tijden

Zonnige dag :sun_with_face:

27 likes

Vandaag ga ik hier eens mee aan de slag. Even zoeken naar een bijpassend bandje…

24 likes

Een zoemend strikje vandaag.

29 likes

17 likes

Heeel gaaf!
Wat zou zoiets waard zijn vraag ik mij dan af
Gaaf dat de plaat ook echt beweging heeft

Quarter repeater ?

Heel cool, je ziet er ook best wat die omgebouwd worden naar een polshorloge, alleen is deze daar te groot en te mooi voor.

1 like

Mag gezien worden deze :smirk:

29 likes

Zondag chique met deze Omega bumpert

31 likes

zo mooi. Vanzelfsprekend dat hij een van je favorieten is.

1 like