Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Al een paar dagen deze handopwinder:


Fijne dag allemaal :sunglasses:

24 likes

16 likes

's middags in de tuin bij wat voordeliger licht :sunglasses:

22 likes


24 likes

Wat een pareltje. En die lugs! Mama Mia!

1 like

Mijn nieuwe aankoop van vandaag.

18 likes

Iets aparts voor vandaag

23 likes

Ik ben altijd nieuwsgierig naar wat er onder dat tweede vlakje zit :grin:

1 like

Net binnen en lekker de hele dag om.

19 likes

Breitling sprint 2016 70’s

20 likes

Is 2016 wel vintage? :wink:

Gedurende een week is de Baltic nauwelijks van mijn pols geweest. Vandaag de SARB035 om gehad en nu tijd voor een avondwissel naar vintage. Loopt ook netjes, deze Caravelle!


18 likes

Prima binnenkomer - gefeliciteerd :+1:

Niet mijn grootste favoriet van de collectie en draag hem eigenlijk nooit. Met 30mm ook aan de kleine kant en vind hem als geheel eigenlijk ook helemaal niet zo mooi op het oog :roll_eyes:.

Maar toch heeft’ie iets aantrekkelijks. Hij komt uit de jaren 50, heeft de tekst “Kurth Frères” (naar de oprichters van Certina) op de dial en een caliber 320 uurwerk. Ben geen uurwerkexpert, maar dit blijkt na wat onderzoek een best interessant uurwerk te zijn. Vind het ook schitterend dat de subsecond het nog doet. Kortom, een beetje een vreemde eend in de bijt dit horloge, maar juist daarom leek het me leuk deze met jullie te delen. :smile:

19 likes

Lijkt een beetje op deze met hetzelfde werkje erin :innocent:

16 likes

mooi mooi mooi mooi mmooooi. Komt door de font… helemaal mooi. Gefeliciteerd Arnoud.
Is het een bumpertje? :hammer:?

Haha dat is zó herkenbaar. Soms draag ik ook een paar dagen mijn jonkies en moet ik die dus posten in de “gewone” wat draag je vandaag. Dat voelt soms gek en stiekem mis ik dan de vintage matties in de vintage draad. Uiteraard lees je met ze mee, maar dat is anders dan meedoen.
Ik kan mij bedwingen maar heb dan ook de neiging, net als jij, om jonkies met vintage uitstraling te posten. Ik ben dus niet te streng als je dat wel doet :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Zeer aantrekkelijk hoor 🥰😍

1 like

Inderdaad, leuk! Vind die van jou wel wat mooier met die markers zo :slight_smile:
Die van mij ademt echt de jaren 50 en dat maakt het leuk en interessant, maar veel minder draagbaar naar mijn mening :stuck_out_tongue:

1 like

Voor de duidelijkheid; de Caravelle is echt vintage. Mijn opmerking over 2016 ging over de ref. van de Breitling van Keano73.

1 like

Nice dat jij hem aantrekkelijk vindt :smile:. Ik vind vooral het verhaal erachter leuk, maar misschien moet ik hem vaker dragen om hem meer te waarderen :smile:

1 like