NA Helva profondus,met diepte meter
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje een account op het forum, ik lees er graag op echter heb ik nog nooit echt iets gepost. Ik heb gisteren een leuke Omega Geneve 135.041 ingerolen. dus hier mijn eerste post!
Foto’s zijn van wanneer de vorige eigenaar hem kocht. momenteel mist de kroon + stem als iemand mijn daar aan kan helpen zou mooi zijn! verder zit er geen originele sluiting op ook hier ben ik dus na opzoek.
Vandaag wordt in Noord-Korea het 88-jarig bestaan van het KPA gevierd en wordt uitgekeken naar een eventueel publiek optreden van Kim.
"April 25, 1992 was the sixtieth anniversary of the founding of the Korean People’s Army. To this end, President Kim Il Sung decided to issue a commemorative watch to his troops’ officers and soldiers to show care and commemoration. "
Blijft een lekkere eyecatcher deze Velona, één van mijn favorieten in dit topic
Weer heel veel klassehorloges vandaag hier…zit nu pas even te relaxen en te genieten van de posts!
Nog gauw even een ‘TV - avondje’ uit mijn horloge doos gespit, en 'n fijne zondag vast hf’ers🌞
Thx, idd een kek horloge, blij mee!
ook fan van TBWS?
Ik heb gisteren deze NA opgehaald.
Circa een jaar geleden heb ik bij Frank in Halle een aantal horloges uit de collectie van zijn vader gekocht. Daar liet @HorlogeHalle mij zijn Mido commander zien.
Deze stond direct daarna op de wishlist… gisteren een mooie gave ocean star datoday kunnen vinden…
check