Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Vanochtend een korte periode met de Rodania, voor dat het schuren weer om een klusklokje vraagt :relieved:

Ook vandaag de Sinn 156

22 likes

'73 Tianjin Dong Feng, waarop heel lang geleden, in een land hier ver vandaan, iemand een eigen creatie heeft geverfd(?).

afbeelding

17 likes

14 likes

Sinds vandaag is mijn zelfgemaakte band uitgerust met een originele Breitling vouwsluiting. Deze is kwalitatief toch echt een heel stuk beter dan een merkloze. Hij is misschien wat te vaak gepolijst maar de prijs was dan ook erg redelijk.

Groeten,

Coos

10 likes

Grote groene Raketa vandaag.

23 likes

Toch nog even de plaatjes van de Rodania die ik vanochtend niet kon plaatsen :relieved:


Rodania all the way :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

De SM is weergaloos :sunglasses:
Mijn horloge keuze uit dezelfde periode zou een Tissot 526 zijn.

19 likes

Vet, die wil ik ook :grinning:

Jouw kennende zal dat binnenkort dan ook wel gaan lukken😉

1 like

Seiko Sportsmatic 6619-8100:

24 likes

Ik ben al aan het zoeken :smile:

Wow, prachtig horloge man!

1 like

Smakelijke dail :heart_eyes::+1:t3:

1 like

De felle zon en plexi zijn nooìt goede vrienden. De schaduwwerking van kleine oneffenheden die je normaal nauwelijks ziet is meedogenloos

1 like

Compliment voor @Jur. De nieuwe server is echt erg goed. Lekker snel en handiger in gebruik. Toppertje :heart_eyes::+1:t3:

1 like

Wat heeft jur daar mee te maken? :sweat_smile:

Vergeet de mannen van @DHSupport niet… Echt een top actie vandaag.

Ha. Zo zit dat in elkaar :flushed: Dat wist ik niet. Wilde vooral even een blijk van waardering geven en zeker niet iemand vergeten :grin::+1:t3:
Silly me…goede redding Bert :wink:

1 like

Je enthousiasme en prachtige bijdragen worden ontzettend gewaardeerd Paul. Je bent een “Forum voor horlogeliefhebbers” meer dan waardig! :kissing_heart:

4 likes