Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Daar wordt ik verlegen van, thnx … dat geldt voor jou ook en nog heel veel liefhebbers hier :blush:…in het rode, maar zeer zeker in het oud bruine deel

3 likes

100 % mee eens!
Mocht best een keer gezegd worden.

4 likes

14 likes

Ik doe mee met een groenige Raketa.

22 likes

19 likes

Prachtig nieuw glaasje in de Seastar, thanks to @Lexaf!

19 likes

Een '79 Kelton met de K van klaar en duidelijk :smirk:

20 likes

1984

12 likes

Iemand die hier de leeftijd ongeveer van weet?
Alvast bedankt

15 likes

Eind jaren 40 denk ik :innocent: al zou een foto van het werkje ons veel meer zeggen :sunglasses:
Een mooie :ok_hand:t2:

1 like

Heb als beginnend verzamelaar jammer genoeg hier het gereedschap nog niet voor :sweat_smile: maar de horloge zal toch is bij de horlogemaker binnen moeten voor een volledige service , kan namelijk de horloge niet meer opwinden, dus zal het daar eens navragen. Toch bedankt voor het antwoord :grinning:

2 likes

Dat is ook een hele mooie @Climholland!

Clim houdt van horloges van Lanco.
En in mijn geval is dat al net zo.
Zo ik iets ben,
Ben ik een Lanco fan.
Daarmee zijn Clim en ik een mooi duo!

4 likes

Graag gedaan Ruben!

Strak font :ok_hand:

1 like

19 likes

Mijn eerste post. Een poosje geleden overgenomen van een forumlid en erg blij mee. Er moest nog een passend bandje op.

31 likes

Uw eerste post is meteen een voltreffer. Wat een mooi horloge!

1 like

Rec Racing Chronograph, eind sixties rvs kast, Landeron 147 uurwerkje met een amplitude boven de 300, Sunburst dial met lager liggende blauwe compaxen en “tin can” groefjes, what is there not to like?

Nou ja, dat ik weer meer dan 50 horloges heb nu, hopelijk zaterdag met een advertentie in het blauwe gedeelte.

20 likes

Met warm weer is dit wel een van mijn favorieten, licht in gewicht, kleine diameter en (los) gedragen op een tropic

17 likes

Langs mijn dashboard geschoten :grin:

12 likes