Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Vandaar de vraag, hoewel er geen naam op staat weet ik nagenoeg zeker dat ie ook met de band zoals ik 'm heb is geleverd.

Ik heb er namelijk nog eentje (als donor) die de exact dezelfde band heeft.

1 like

Wel origineel citizen, maar niet voor dit model dacht ik. Staat er wel goed bij al zeg ik het zelf :wink:

2 likes

Mocht je belangstelling hebben PB me dan maar, de tweede bracelet ga ik sowieso verkopen want dubbel

1 like

Lijkt meerdere opties te hebben gehad :sunglasses:

2 likes

Nice! Dat is een erg leuk ding om te krijgen! :star_struck:

1 like

Ook niet ongebruikelijk voor die tijd, zouden merken weer meer mogen doen wat mij betreft

1 like

25 likes

Aangestoken door het Citizen Worldtimer geweld de Seiko Worldtime er maar bij gepakt.

18 likes

Zo’n Seiko Worldtimer staat nog op mijn lijstje. Dan heb ze van de grote drie uit Japan

18 likes

Leuk! Had de Citizen nog niet eerder gezien. Wie ooit bedacht heeft om 4 lumeplots waarvan 1 in een andere kleur op de wijzerplaat aan te brengen, verdient een standbeeld! Prachtig detail!

2 likes

Vandaag ben IK de manager :crazy_face:

18 likes

Het is zeker een prachtding, zelfs de lume gloeit nog een beetje. Die van de Orient Worldtimers is een stuk minder en brokkelt (bij vrijwel elk exemplaar).

2 likes

Doe dan de Ricoh ook nog - heel betaalbaar :+1:!:stuck_out_tongue_winking_eye:En de Pulsar, Casio - als je toch bezig bent

Nee! Ik meen te weten welke je bedoelt en de meeste ervan zijn nep (kwam er laatst nog zo eentje tegen bij een handelaar op Insta)

Leesvoer:

1 like

mooie combinatie, horloge en band :ok_hand:
houden zo! :+1:
geniet ervan :smiley:
een goed merk :+1:

2 likes

Er is niets sportief aan mijn lijf…behalve mijn Tour de France vandaag…

22 likes

'n beetje kleur mag :sunglasses:

23 likes

Hoi, ik ben PP, recent aangemeld, maar ik kijk al lang mee. Ik heb meerdere leuke horloges. Ik wil wel laten zien wat ik nu draag, maar hoe voeg ik een foto toe?

3 likes

13 likes

Welkom hier! We zijn benieuwd.

Onder aan het scherm waar je een antwoord typt zit de upload knop. Daarna wijst het zich vanzelf.

2 likes