Vandaar de vraag, hoewel er geen naam op staat weet ik nagenoeg zeker dat ie ook met de band zoals ik 'm heb is geleverd.
Ik heb er namelijk nog eentje (als donor) die de exact dezelfde band heeft.
Vandaar de vraag, hoewel er geen naam op staat weet ik nagenoeg zeker dat ie ook met de band zoals ik 'm heb is geleverd.
Ik heb er namelijk nog eentje (als donor) die de exact dezelfde band heeft.
Wel origineel citizen, maar niet voor dit model dacht ik. Staat er wel goed bij al zeg ik het zelf
Mocht je belangstelling hebben PB me dan maar, de tweede bracelet ga ik sowieso verkopen want dubbel
Lijkt meerdere opties te hebben gehad
Nice! Dat is een erg leuk ding om te krijgen!
Ook niet ongebruikelijk voor die tijd, zouden merken weer meer mogen doen wat mij betreft
Leuk! Had de Citizen nog niet eerder gezien. Wie ooit bedacht heeft om 4 lumeplots waarvan 1 in een andere kleur op de wijzerplaat aan te brengen, verdient een standbeeld! Prachtig detail!
Het is zeker een prachtding, zelfs de lume gloeit nog een beetje. Die van de Orient Worldtimers is een stuk minder en brokkelt (bij vrijwel elk exemplaar).
Doe dan de Ricoh ook nog - heel betaalbaar !
En de Pulsar, Casio - als je toch bezig bent
Nee! Ik meen te weten welke je bedoelt en de meeste ervan zijn nep (kwam er laatst nog zo eentje tegen bij een handelaar op Insta)
Leesvoer:
mooie combinatie, horloge en band
houden zo!
geniet ervan
een goed merk
Hoi, ik ben PP, recent aangemeld, maar ik kijk al lang mee. Ik heb meerdere leuke horloges. Ik wil wel laten zien wat ik nu draag, maar hoe voeg ik een foto toe?