50 meter viel ik diep. M’n hart stond stil, maar…
Net terug van een kleine reparatie. Hij kán wel op tijd lopen
50 meter viel ik diep. M’n hart stond stil, maar…
Net terug van een kleine reparatie. Hij kán wel op tijd lopen
Geweldig man
Dankjewel!
Echt een geweldige glossy plaat.
Oeh, een quartermaster zien we hier niet vaak. Mooie aanwinst!
Heel erg mooi.
Nieuwe reserveonderdelen zijn ook gearriveerd.
Dameshorloges, maar wel new old stock dus weer nieuwe balanzen om evt een andere Ruhla te kunnen reanimeren. De uurwerken zijn toch grotendeels met dezelfde onderdelen opgebouwd.
Cool Ik kom langzaam helemaal in de juiste sfeer
Maakt het extra leuk om te horen, dat dit misschien wel de enige op het forum is Nou is dat bij damesvintage niet zo uitzonderlijk, maar al googelend kom ik deze ook niet tegen, dus mijn plezier in dit horloge groeit alleen maar! Het was een heel spontane vondst, in een kringloop, voor de lieve som van 2 euro
Hij liep niet, ook een uur later nog niet toen ik hem even showde, maar 's avonds kwam 'ie opnieuw uit m’n tas en liep 'ie ineens wél - en dat is 'ie heel trouw blijven doen, keurig op tijd
Hij zit inmiddels ook al de hele week om m’n pols!
Ik denk niet dat er een AS 984 in kan zitten, als ik het goed lees op ranfft is dat uurwerk ruim 23 mm diameter en dit horloge is slechts 22 mm (buitenmaat kast). Maar @lexaf heeft niet alleen een perfect bandje geleverd, maar hij heeft ook al geholpen bij het ontcijferen van dit horloge. Het lijkt waarschijnlijk dat het een AS 970 is, alleen dan wel mét shockprotectie. Ik heb net met een loepje en een lampje gezocht en voor zover ik kan zien staat er inderdaad 970 onder de balans.
Verder heb ik een heel ‘boek’ gevonden van Eric Damstra (met hulp van verschillende forummers) over Pontiac. Ik begrijp daaruit dat het dateren van Pontiac heel lastig is. Ik vroeg me af of het getal 67 in het driehoekje, los van de serienummers, misschien het jaartal kon zijn? Heeft iemand daar een mening over? Zou volgens ranfft wel het laatste jaar zijn dat de AS 970 gemaakt is, maar het zou dus nog net kunnen… Benieuwd of jullie hier iets van weten of vinden!