Erg fijn ding die Zodiac Aerospace GMT maar in zo’n mooie staat als deze kast en bezel heb ik hem nog niet getroffen.
Hou van horloges met gave verhalen, net als de zodiac killer. Deze is heel mooi inderdaad!
Geniet er van
Misschien toch maar is naar opzoek gaan
Waarom dat stickertje?
vaak gebruik ik fruit als achtergrond, op de banaan zat toevallig deze sticker die informeert over de afkomst. Deed me even denken aan de vragen over te koop aangeboden horloges, grapje
Begin april heb ik dit Dubje laten zien, met een geïmproviseerd gelijmd glaasje. Helaas was dat geen lang leven beschoren… het lag er na een halve dag weer af. Gelukkig was het nieuwe glaasje toen wel al in bestelling en sinds 1,5 week zit dat erop, dus nu kan ik 'm toch echt gaan dragen
Cruijff had overigens wel een punt… het voordeel van het nadeel dat het glas eraf lag: ik kon mooie foto’s maken van de dial, hier zie je de kleuren van de cijfers goed op!
Vandaag weer een mooie aanwinst ontvangen voor de Timex Collectie. Een ‘Nurse’s Watch with Pulsometer, Calendar’ zoals de 1974 catalogus deze Timex Sprite heeft omschreven.
Het horloge heeft een goed afleesbare blauwe Pulsometer bezel die uitstekend past bij de diep blauwe dial.
Bovendien op originele rubber like strap die helaas door de tijd van stalend wit in een geel/wit achtige kleur is veranderd.
Nu ga ik proberen deze weer wat witter te krijgen. Heb al tips gekregen variëren van Mr Clean Magic Eraser en waterstof peroxide.
Als iemand van jullie een gouden tip hebben, dan hou ik mij zeer aanbevolen.
Leuke aanwinst
Drukte ze serienummers op de dial bij Timex? (onder 6 uur)