Welke vintage draag je vandaag? Deel VI

Erg fijn ding die Zodiac Aerospace GMT maar in zo’n mooie staat als deze kast en bezel heb ik hem nog niet getroffen.

1 like

Hou van horloges met gave verhalen, net als de zodiac killer. Deze is heel mooi inderdaad!

Geniet er van

Misschien toch maar is naar opzoek gaan

Wederom de Mido. Raak niet uitgekeken erop.

27 likes

Electric tuesday

19 likes

Vandaag een dagje van de delbana genieten!

31 likes

25 likes

Kijk wat een leuke secondewijzer :slight_smile:

26 likes

Srakke Kelton op deze Sunny Day :smirk:

23 likes

19 likes

Nog geen zuivere vintage maar komt in de buurt.

10 likes

Waarom dat stickertje? :thinking:

24 likes

vaak gebruik ik fruit als achtergrond, op de banaan zat toevallig deze sticker die informeert over de afkomst. Deed me even denken aan de vragen over te koop aangeboden horloges, grapje :wink:

3 likes

Begin april heb ik dit Dubje laten zien, met een geïmproviseerd gelijmd glaasje. Helaas was dat geen lang leven beschoren… het lag er na een halve dag weer af. Gelukkig was het nieuwe glaasje toen wel al in bestelling en sinds 1,5 week zit dat erop, dus nu kan ik 'm toch echt gaan dragen :blush:
Cruijff had overigens wel een punt… het voordeel van het nadeel dat het glas eraf lag: ik kon mooie foto’s maken van de dial, hier zie je de kleuren van de cijfers goed op!

22 likes

20 likes

21 likes

20 likes

Vandaag weer een mooie aanwinst ontvangen voor de Timex Collectie. Een ‘Nurse’s Watch with Pulsometer, Calendar’ zoals de 1974 catalogus deze Timex Sprite heeft omschreven.

Het horloge heeft een goed afleesbare blauwe Pulsometer bezel die uitstekend past bij de diep blauwe dial.

Bovendien op originele rubber like strap die helaas door de tijd van stalend wit in een geel/wit achtige kleur is veranderd.

Nu ga ik proberen deze weer wat witter te krijgen. Heb al tips gekregen variëren van Mr Clean Magic Eraser en waterstof peroxide.

Als iemand van jullie een gouden tip hebben, dan hou ik mij zeer aanbevolen.

18 likes

28 likes

Leuke aanwinst :+1:

Drukte ze serienummers op de dial bij Timex? (onder 6 uur)