Helemaal Zentra vandaag
…Gewonnen op Catawiki van een Italiaan nog wel ,dikke miserie N. die prachtige klok ‘zou’ ik persoonlijk niet meer versturen en zoals Jeroen al opwierp bij een bevriend horlogemaker deze eens laten nakijken ,opsturen …laten repareren door die Italiaan??? terug vraagtekens en dan hopen dat ze ongeschonden terug bij jouw is… wordt vervolgd we duimen voor je
Knappe Fransoos D.
Dank voor jouw reactie Pierre! Ik was niet van plan om hem terug te gaan sturen. Veel teveel risico. Het gaat erom dat ik wel wil proberen wat geld terug te claimen om de horlogemaker mee te betalen. Dat is meer mijn insteek.
Overigens doe ik vaker zaken via Catawiki en dat waren tot-nu-toe altijd prima ervaringen in mijn geval.
Dank!
Ja, het is altijd zo’n gedoe dit soort dingen
Ik zou tegen de verkoper zeggen of geld terug of half geld
Dat is balen zeg. Klinkt niet als een afgeschreven klok . Lekker laten nakijken en heerlijk genieten van deze prachtige leukerd Niglo.
Ja, gaan we ook doen! Het is een beauty. Ik was gelijk weg van toen ik haar zag.
Zoiets gaat het worden als eerste insteek.
Ik begrijp het wel… het is een beauty!
Mooi horloge en een goede Polywatch kandidaat… Dat zou hem goed doen denk ik!
Ha Jaac. Dit is vast een NA, klopt dat? Ik had deze ook al lange tijd op MP in de favorietenlijst. Wat een leuke is dit
Past qua stijl mooi bij je oudere CCCP- tjes
Hi ik zat zelf aan een nieuw glaasje te denken. Kan ik gelijk mijn glaspers uitproberen. Anders underdaad een goede poetsbeurt. Ik zal het resultaat hier wel posten als ik klaar ben.
Klopt vandaag binnen Ik had hem ook al een tijdje op het oog. Ga deze eerst even netjes opknappen. Dan kijken of het een blijvertje is. Uurwerk loopt iig perfect.
die is mooi bekomen
een pracht van een aanwinst
geniet ervan
Vandaag een flink afgeleefd horloge om. Nergens een merknaam te herkennen, maar medewerkers van Philips kregen zo’n horloge als ze 12,5 jaar in dienst waren. Wellicht hebben ze er express geen merknaam op staan.
Oh, OK, ik dacht dat Philips toen 12,5 jaar bestond
Dank je Ludo!