Welke vintage draag je vandaag? Deel VII

Niks mis met dit logo…
20201123_205852

Maar het sierlijke is toch wel erg chique hoor :wink::+1:t3:

6 likes

3 likes

Goeie tip lex.
Ik ken HBM vanuit mijn werk. Heb de grote ultrasone jongens ook bij ze gekocht. Is overigens ook gewoon chinese makelij hoor. Kreeg soms machines met chinese markering op de onderdelen. Voor de prijs prima spul inderdaad. Wat gek is, er is geen telefoonnummer beschikbaar (echt nergens op internet) en als er iets is ben je aan de mailrespons van HBM overgeleverd voor antwoord op vragen of klachten.

1 like

Ik heb tot nu toe alleen positieve ervaringen met HBM, Maarja, dan hoef je ze ook niet te bellen :kissing_smiling_eyes:

Ik ook alleen positief overigens, altijd goed geleverd en op tijd. Wel dat we dus een keer met een spoedvraag moesten afwachten en afhankelijk waren van mailrespons.

1 like

En in meer varianten zelfs

9 likes

21 likes

Ik wil eigenlijk nog eens aan een ultrasoon. Kleintje voor stalen banden en sierraden meer niet.

Ja ik had me dat ook niet zo gerealiseerd. Maar HBM zit in (bij) Gouda en dat is een kwartiertje rijden voor mij, dus ik zoek m’n spullen uit op hun website en ga het dan gewoon halen. Tot nu toe ook nog nooit klachten gehad.
@PaulusB Die ultrasoontjes zijn zelfs gewoon identiek aan sommige modellen op Ali, en vrijwel dezelfde prijs. Maar ja, daar rij ik niet zo makkelijk even langs… En volgens mij is er inderdaad niks mis met die dingen. Die Duitse Emmi apparaten zijn een stuk duurder.

2 likes

16 likes

Ondanks dat het glaasje flink bekrast is, toch deze Citizen:

13 likes

De leuke seventies Marti nog.

17 likes

18 likes

Hopelijk is er nog een goed glaasje leverbaar, een mooi exemplaar. En pas op, ik had pas nog een oude Citizen en een Seiko waar door ‘reparateurs’ gewoon een plexi ingeperst was - veel te diep waardoor de dials vervormd waren :nauseated_face:

Heb nog wel een eenvoudig kleintje op batterijen voor je - dubbel gekocht - niet profi maar werkt ok

1 like

Na zo’n lekker zonnige maandag valt het nu ineens niet mee om de structuur van zo’n wijzerplaatje te benadrukken :grinning:

23 likes

De gespikkelde alweer met de fancy lugs :yum:

25 likes

De Tissot maar weer eens

22 likes

14 likes

Dugena digital voor vandaag

30 likes