Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Gaaf!

1 like

Polerouter date

32 likes

Bedankt!

Dankzij @Tokes kan ik mijn NA eindelijk dragen; ik had hem binnen 5 minuten na aankomst gesloopt maar hij is nu weer in orde en klaar om te gaan!

26 likes

Daar hoort een verhaal bij…

Klopt, ik heb er een topic over gemaakt:

Verhaal in het kort is dat deze chronograaf holle lugs heeft en daardoor uitstekende pinnetjes om de banden aan vast te maken. Dat wist ik niet en ik heb dus binnen een paar minuten zo’n pinnetje eraf gesloopt waardoor je er geen band aan vast kan maken.
Na twee weken wachten op het horloge moest ik eerst het horloge bij Toke uit elkaar laten halen, vervolgens naar de goudsmid, die heeft er een pinnetje op gezet, en nu vandaag heb ik hem opgehaald en weer in elkaar laten zetten.
Die band gaat er niet snel meer af.

4 likes

Grappig dat ook Prisma bij de Arrow wijzer de ene keer kiest voor uren, bij een ander model/periode dan weer voor minuten weergave. Ook iets voor Jeroen @Proenski :relieved:

13 likes

Prachtig :ok_hand:

1 like

17 likes

Je maakt me gek! :laughing:

1 like

Thanks. Net terug van service, dus loopt weer als een zonnetje!

1 like

Ik ben niet de enige :nerd_face: @domega @BG1

3 likes

Heuer Camaro uit 1970. Kwam vandaag terug van zijn vakantie bij Timefix (volledige service).

32 likes

Wat is die rode knop op 6 uur nu?
Mooi ding hoor. Aparte datum op 12
:grin::ok_hand:t3:

Altijd yummie :grin::+1:t3:

1 like

Ja je kon toen nog niet anoniem hateberichten sturen…:upside_down_face::wink:

2 likes

Vanavond weer een wissel naar mijn Seiko Crown. Hoe kan het gaan in het leven… Ik had dit horloge eigenlijk gekocht, vanwege de historische waarde (Het was gelijk aan de GS gepositioneerd) en omdat de vorige, die ik kocht, niet meer dan sloop was… En nu komt er nog een tweede Seiko Crown deze kant op, waarvan de wijzerplaat niet meer zo heel mooi van is. Dat vind ik dan ook niet erg, want ik heb een NOS wijzerplaat voor dit horloge hier reeds liggen, in een uitvoering die vrij zeldzaam is. Het wordt dan wel een redail, maar het is toch voor mijn persoonlijke verzameling, dus ik zit er niet zo mee…

Maar goed, nu nog deze schoonheid. Tikt voor zijn leeftijd nog goed en krachtig op tijd. Geen reden dus om het niet te dragen!

17 likes

Ja, hij is heel fijn :star_struck: :+1:

1 like

Een keer mooi bandje op zoeken, zit een tropic op, maar die heeft 1 keeper, dat vind ik wat minder…

Ja waarom ik dit vertel, ja houd het topic op gang lol :rofl:

1 like

27 likes