Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Ach, af en toe post ik hier ook wel eens een youngtimer

1 like

21 likes

Wow :heart_eyes: mannnnnnn in die staat!!! Heel gaaf!

14 likes

Zodiac Aerospace GMT vandaag, ik ben geen grote fan van stalen banden, en wellicht gaat hij ook op leder binnenkort, maar ergens is deze Zodiac JB Champion band ook wel weer gaaf!

31 likes

Van zwart naar karamel en alles daartussenin :slight_smile:

12 likes

12 likes

Mooi ding! Ben normaal niet echt een Invicta liefhebber maar deze is zeker tof! Hoe groot is hij? En welk bouwjaar?

Klein. 33/34mm. Bouwjaar vind ik lastig. Heb nog niet de moeite genomen om hem te openen, dat zou meer duidelijkheid geven.

Cool, vind hem wel wat weg hebben van de military watches van UG.

Ik schat jaren 40 nu ik hem geopend heb en zie dat dit nog komt uit de Invicta/Seeland periode.

12 likes

:star_struck: wat een mooie joh!

Hier mijn gouden Omega

19 likes

Volgens mij zit je in het verkeerde topic, wij doen niet aan lume in het ‘vintage’ deel van het forum :wink:

Dit is alleen voor horloges van voor 91…

Ooh zat niet op te letten, ach over 40 jaar is deze ook vintage

Hier een goedmakertje , mijn vintage uit 1946

28 likes

Heel mooi goedgemaakt! :+1::star_struck:

2 likes

Van de kleine Doxa gewisseld naar een tijdgenootje van Tissot, net terug van reparatie :yum:
En dan bij toeval vandaag bijna dezelfde in het blauwe deel, met gaver wijzerplaatje en iets andere wijzers. Aanrader, echt een tof oudje🤗

19 likes

En Raspoetin op de achtergrond…

Hier vanavond deze Aqualung :+1:

Voor de gelegenheid even op een 350 miljoen jaar oud stukje zeebodem uit de Eifel gelegd :sauropod:

24 likes

Ja dat is de albumhoes van Dead Again van Type O Negative. Zwaar legendarische band!

1 like

23 likes