Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Jammer, ik had gehoopt dat het aftermarket was. :grinning_face_with_smiling_eyes: Zoiets heb ik binnenkort nodig voor een horloge. Voor jou juist mooi dat het origineel is.

Nooit opengemaakt :grimacing:
Zal morgen eens kijken of dat lukt

Omdat je horlogemaker zegt dat er geen onderdelen zijn; dan moet het wel een heel zeldzaam uurwerk zijn.

Meestal is het eerder: “ik kan ze bij mijn vaste leverancier niet bestellen en ik heb geen zin om verder te zoeken” :face_with_raised_eyebrow: Maar ik weet uiteraard niet of dat hier ook het geval is.

1 like

12 likes

Weet je nooit - sommige oudjes breng ik ook stiekem later nog een keer, werkt soms :stuck_out_tongue:

1 like

Mooie dial :hugs: - is de kast verteerd :relieved:?

1 like

Valt gezien zijn leeftijd nog wel mee :ok_hand:

1 like

Is waarschijnlijk fifties toch? Ik denk niet dat ik deze dial heb liggen - eerder sixties - maar ik wel eens checken als je evt deze wilt opknappen :innocent:

19 likes

Die komen in aanmerking voor tenminste twee aparte topics :+1:t3:

1 like

Koningszoon

15 likes

7e0eb8a8229ae504ff3e6266585e20ab

NA Enicar op basis van een slechte foto op MP op de kop getikt. Vandaag binnen gekomen en valt zeker niet tegen.
Leuke ouwe taaie voor een zacht prijsje.

14 likes

PR Sonor ???
Dit is nieuw voor mij.

Vertel… :nerd_face:
Hoe, wat, waar en hoe werkt dat?

Supertrio ! Gaaf met die facetten in de bezel ook👌

1 like

De batterijen verwacht ik morgen, dus nog even geduld over hoe het werkt. Verder heb ik e.e.a. in kaart gebracht op

3 likes

Er zijn er meerdere hier op het forum, die dit horloge hebben. Dus dat kan best wel eens. @Scudo heeft er volgens mij een blauwe variant van en @domega heeft een zwarte. En er zullen er misschien nog wel meer rondzwerven. Het zijn ook geen heel dure horloges, al doet het veel duurder eruit zien. Ze zijn er ook in meer kleuren, blauw en rood. En ik meen er zelfs ooit één in het groen gezien te hebben. Die staan dus nog bij mij op de verlanglijst…

Ik heb ook wel eens een offday, maar dan wordt me dat niet door mijn horloge medegedeeld. Laat staan door drie.

2 likes

Goed bezig, Leuk artikel.
De chrono en moonphase zien er echt waanzinnig uit.

En een drress watch :thinking:
Screenshot_20210216-194256_Chrome

1 like

Netjes hoor.

1 like

Vanavond weer mijn Delbana. Ik begin hem steeds mooier te vinden!

24 likes