Welke vintage draag je vandaag? Deel VIII

Collectie is inderdaad aan de royale kant :grimacing:

Anodiseren ?:innocent:

1 like

Vandaag ontvangen, gelijk om natuurlijk

20 likes

22 likes

Nice

1 like

Blijft sowieso een erg cool horloge :ok_hand:

1 like

Het kan eigenlijk niet meer na ruim 30 jaar in bezit :grinning: maar toch maar weer eens omgedaan, wel erg klein 32mm. :upside_down_face:

10 likes

Heel apart, werd ie verkocht als dames of herenmodel? Goud? Verguld?

Werd in de jaren '90 verkocht als heren dresswatch en hij is verguld, maar na nu bijna 35 jaar nog steeds perfect goud en niet verkleurt :wink: draag hem eigenlijk al vele jaren niet meer maar het is mijn eerste kwaliteits horloge welke ik ook dan niet meer weg doe.

2 likes

Speedmaster :sunglasses:

20 likes

Op de terugweg van @Lexaf nog een crazy gepimpte classic gespot - niet echt een goeie match met mijn Jenco oldie maar toch even samen :hugs:

26 likes

Deze maar weer. Blijft wennen zo’n quartz. Probeerde ook deze uit gewoonte een paar Seiko-swings mee te geven voor het omdoen vanochtend :grimacing:

15 likes

Gaaf!

1 like

Polerouter date

32 likes

Bedankt!

Dankzij @Tokes kan ik mijn NA eindelijk dragen; ik had hem binnen 5 minuten na aankomst gesloopt maar hij is nu weer in orde en klaar om te gaan!

26 likes

Daar hoort een verhaal bij…

Klopt, ik heb er een topic over gemaakt:

Verhaal in het kort is dat deze chronograaf holle lugs heeft en daardoor uitstekende pinnetjes om de banden aan vast te maken. Dat wist ik niet en ik heb dus binnen een paar minuten zo’n pinnetje eraf gesloopt waardoor je er geen band aan vast kan maken.
Na twee weken wachten op het horloge moest ik eerst het horloge bij Toke uit elkaar laten halen, vervolgens naar de goudsmid, die heeft er een pinnetje op gezet, en nu vandaag heb ik hem opgehaald en weer in elkaar laten zetten.
Die band gaat er niet snel meer af.

4 likes

Grappig dat ook Prisma bij de Arrow wijzer de ene keer kiest voor uren, bij een ander model/periode dan weer voor minuten weergave. Ook iets voor Jeroen @Proenski :relieved:

13 likes

Prachtig :ok_hand:

1 like