Helaas, die moet ik nog naar op zoek.
Staat er een op de baai, maar die is compleet overpriced
Zeker zo één met 6 dunne schakeltjes in het midden?! Heb ik ook een paar stukjes van …pfff.
Heb onlangs wel ergens nieuwe bracelets in zo’n design gezien
Mocht je dat weer ergens tegenkomen (of een origineel voor een realistische prijs) houd ik mij absoluut aanbevolen.
De Revue weer aan de praat gekregen, hij wond niet meer op … gelukkig was het alleen het schroefje van de blokkering dat los zat waardoor de veerton weer net zo hard los draaide
Ik word er nog eens handig in…
Ja, daar kan ik over meepraten - speld in een hooiberg als je een bezel zoekt Al twintig jaar op zoek, en slechts eentje die - ietsje ruim - past
Maar die van de jouwe is dacht ik wel heel veel in productie geweest in die skindiver periode, dus moet lukken.

Jumei-88 biedt soortgelijke aan - met 7 dunne schakeltjes - voor peanuts op eBay, maar ik heb ook nog anderen gezien. Ik zoek nog effe verder
Deze luie Rus is toch nog mooi voor in de vitrine? typische blinksky bezel!
Dat zijn de leukere projectjes! Ziet er nog goed uit, mooi horloge! Weer eens wat anders met die structuur.
Vandaag dit lekkere bolle glaasje maar weer eens gepakt. Zit wat te dubben over het uitdunnen van mijn collectie maar t lukt nog niet echt om afscheid te nemen.
#ruimtegebrekdoetjenadenken
Tof!
Dankje!
Ben er ook echt blij mee heb inmiddels ook nog een squale supermatic compressor gekocht!
Deze lijkt er veel op
Ik vind die ‘acryl-filled’ ‘bakelite’ bezels altijd wel mooi…