Dit was naar @pmannaert, zijn vintage duiker lijkt precies op een SQ(haha naja andersom natuurlijk)
Ha ja. Excuus. Lees het nu pas goed
Lunch met mijn ouders, pa een Seagull 1963 re-issue, ik nog maar een dagje m’n 1968’er Grand Seiko 6146-8000 crosshair dial met een red sunday.
Oeh, mooi!
Wist even de naam niet meer maar toch gevonden: de Voumard V2000
Als gezegd, een goedkoop horloge destijds (markt) en misschien leuk voor je collectie!?!
Een ander die ik ooit had was degene waarvan ik dacht dat je die wel kende, de Bulova 214 accutron, waarvan o.a. de beroemde transparante met een sleuteltje achterop wordt versteld
http://www.omega-addict.com/reviews/bulova/
Nog een goed en gezond 2022 allemaal!
Vandaag mn Bohle duiker uit de 70’s
Ondertussen rustig wachtend op de binnenkomst van de eerste NA van 2022;
Een Citizen ‘Speedy’ flyback chrono die verscheen in mn ‘voor jou’ MP stream na opstarten MP.
Ondanks alle reclame en Catawiki onzin, werkt dit toch best goed moet ik zeggen.
Ik was één van de eerste ‘kijkers’ en door direct reageren won ik de prijs (het ging volgens de verkoper in eerste uur redelijk los, maar toen was de koop -relatief hoog, maar toch laag bod- al gesloten) Ondanks patina op de plaat (maar origineel en een nette kast) en als niet lopend verkocht (bij deze chrono’s vaak het geval) Heel benieuwd
Ha dat is absurd… de Accutron ken ik natuurlijk! Ook de achterkant. Altijd gedacht dat het alleen voor batterijen en service was, nooit gedacht aan een back set. Dank voor de Voumard tip trouwens. Zoiets is inderdaad een leuke aanvulling nog
Ken ik je toch beter dan je dacht
De 1940s Tavannes, terug van bij de horlogemaker; geen goed nieuws, wel terug om de pols. Gehavend of niet, duwt me altijd in een goed humeur.