Goedemorgen,
Arnex chronograph in yema yachtingraf kast. JP Pinqouin gesigneerd uurwerk en kast. Eindelijk af na het vinden en repareren van de onderdelen. Check deze prachtige patina!
Dank je! Niks mis met een strakke Sporto hoor!
Gaaf lejour werd ook door jp pinqouin geïmporteerd in de vs
Je ziet ze vrijwel allemaal met patina vind ze super!
Skindiver, dat begint mij steeds meer te interesseren.
\Vermoedelijk omdat ik er er geeneen had in de seventies toen alle stoere jongens met een “echt duikhorloge” op school kwamen.
De Seiko 6106-8120 uit 1968 van @koekoek overgenomen. Een van de eerste Sports5 duikers van Seiko. Dit model is alleen in 1968 gemaakt; heeft daarom een speciaal plekje voor mij. Loopt heelgoed voor zijn 53 jaar. Kast, bezel en wijzerplaat nog in een topstaat.
Heb hem op een Zulu diver ‘James Bond’-NATO gezet. Helemaal heppy-de-peppy ermee.
Net terug van groot onderhoud: de Alpina met Kriegsmarine insigne. Ooit van ene Johannes Günther geweest volgens de inscriptie. Jammer genoeg een combinatie van twee van de meest voorkomende namen in Duitsland dus de kans op meer informatie opduikelen is nihil. Het nummer kan misschien nog iets helpen maar voorlopig nog geen succes gehad.
Mooie patina!
Na meer dan een jaar knutselen, projectenbak, knutselen, projectenbak, knutselen, projectenbak, deze ex van @Mipnick eindelijk aan de praat.
Met adviezen van @floris zonder wie ik de grote chrono wijzer nooit goed had gekregen.
Respect