Verkeerde Floris, maar blij dat ik kon helpen
Sorry, te snel getikt.
Maar thanks man, heel blij mee!!!
Ja zo ben ik joh
Ja dat blijkt, erg prettig!!
Edit:
Knap stuk! Zeker de combinatie groene dial met witte details en rode secondewijzer is top Maar scheelt er iets aan de weekdagschijf?
Dank!
Daar lijkt het wel op. Ik vermoed dat ie niet doordraait zoals bedacht is Later dit jaar bij n clinic maar eens naar kijken
Deze EL-370 heeft gisteren een reparatie gehad aan de datumverzet en keyless gedeelte. Dat deed het niet meer goed en middels een donoruurwerkje weer gerepareerd. En tevens een nieuw glaasje, want die had een barst. Op Ebay nog een nieuw glaasje kunnen vinden, dat was vandaag aangekomen.
'80s fout goud. Nog eens zo’n vergeten topmodel van Eterna. Deze komt uit het tijdperk na de Eterna ‘Museum’ (een quartzhorloge van minder dan 1mm dik), die uitkwam in 1981. Dit horloge is dan ook flinterdun met 4mm dikte. De bezel is 18K.
Highlight is wat mij betreft de strak ontworpen, futuristische band.
Vol in het ochtendgloren:
Gaaf hoor, ik heb wel een zwak voor dergelijke “foute” horloges.
Wat voor uurwerkje zit erin eigenlijk? zal geen standaard eta’tje zijn
Thanks! Het begint bij mij ook meer te worden dan een guilty pleasure. De kwaliteit spreekt gewoon voor zich. @Vanne heeft hem afgelopen week even om gehad en was ook onder de indruk.
Ik weet niet wat voor uurwerk erin zit. Binnenkort even openmaken. Dat is sowieso een goed idee om te controleren op batterijlekkage.
Afwerking ging in die tijd echt met sprongen vooruit ten opzichte van de jaren 70, met name van de bracelets.
Ben benieuwd wat erin zit