Ik ben helemaal klaar voor de zomer - de Plato loopt weer strak nu
OK, misschien nog glaasje poetsen en een andere bezel maar dan kunnen mijn ‘nieuwe’ duikers het archief in

Ik ben helemaal klaar voor de zomer - de Plato loopt weer strak nu
Ja en nee. Het grappige (of eigenlijk niet) is namelijk dat er 2 versies zijn uitgegeven van dit model: de versie met goudkleurige band, kast en wijzerplaat. En de versie met stalen band, kast en zilverkleurige plaat. Mijn exemplaar is dus een combi van beiden versies…
In Once Upon a Time in Hollywood werd de goudkleurige versie gedragen.
Cross-post, maar na bijna 3 maanden afwezigheid vind ik dat dit mag ;p
En het uurwerk mag er ook zijn, Zenith Surf uit je jaren 70 met een mooi gepatineerde blauwe wijzerplaat:
En nog een paar foto’s om het af te leren
Die patina is echt af vind ik
Welkom terug Wouter
Prachtig exemplaar.… en wie verbied een cross post? Niet iedereen komt in rood èn bruin
Ik doe wel vaker aan kruiscontaminatie hoor
Die is ook echt mooi geworden! Dat rode erin maakt het echt af!
Binnenkort heb ik misschien een Zenith Defy uit de jaren 70 in mijn bezit
Heerlijk is die. Prachtige kast vind ik.
Bofkont
Dank je. Heb ook expres dat bandje erbij gematched
Thanks! De rechter heeft een klein beetje liefde nodig maar dat komt wel goed
Mooie Jumbo hoor Wilco
Het gaat er zo een zijn ongeveer:
(random plaatje van het internet)Die ik op het oog heb, heeft een iets donkerdere groene wijzerplaat met prachtige nato erbij
Heb ook expres dat bandje erbij gematched
Past hem goed! Voor mijn Zenith zou ik ook nog een ander bandje willen, het zwart steekt te erg af vind ik.
Het gaat er zo een zijn ongeveer:
Ja heel gaaf. Al éen op het oog of nog zoekend naar de ware?
ander bandje willen
Een blauw bandje zou inderdaad mooi aansluiten op de plaat. Alhoewel disturbed leather ook erg vet zal zijn
Mooie Jumbo hoor Wilco
Dank je
Ja heel gaaf. Al éen op het oog of nog zoekend naar de ware?
Eéntje op het oog, ik heb de Zenith Surf van dezelfde persoon overgenomen, eigenlijk met het oog die verkopen ;p De Defy zal ook van daar komen, in een lot met uurwerken die wel verkocht gaan worden.
Een blauw bandje zou inderdaad mooi aansluiten op de plaat. Alhoewel disturbed leather ook erg vet zal zijn
Mooi idee van die disturbed leather, moet ik maar eens naar opzoek!
Prachtige verschijning! Ik heb over laatst z’n tweelingzus aangekregen, zelfde model als de jouwe, maar dan voor dames
Toevallig de dark olive kast gouden dial aan.
AL ziet de kast er tegenwoordig bruin uit
Thanks voor de info! Desalniettemin een gaaf horloge! Rock jij ook een bundstrap?
Prachtige klokjes! Kun je me vertellen wat voor band het linkse horloge heeft?
Alvast bedankt
Dat is een Hirsch camelgrain. Deze is open ended (dus voor fixed lugs) maar ze zijn er ook in de standaard versie geloof ik.