Welke vintage draag je vandaag? Deel XII

22 likes

25 likes

Dat vind ik nu werkelijk nog steeds leuk om te lezen!
En daar gaat het ook om.
Super Paul!

(Band staat er prima op )

2 likes

Jaren 60 Duward

27 likes

Oldtimer weekje zet door…:sun_with_face: Weer zo’n liefhebber van de zon

18 likes

23 likes

Marti jaren 70 :man_dancing:

25 likes

Een pr516 duiker met originele rubberen strap, en buckle, en dan ook nog een no-date; rare as a steak.

28 likes

Naoorlogse Dubois om de pols :pleading_face:

:ukraine:

29 likes

Alpina-Gruen Tecno “Doctors watch” met crown-guard case.

28 likes

Normaal gesproken draag ik een horloge met een bandje uit zijn tijd als het kan.

Maar deze nato strap is echt veel mooier dan dat plastic fantastic 60ties origineel

22 likes

vandaag eens de seven-star V2

19 likes

Waar heb je die besteld, als ik mag vragen? Ik vind niet zo makkelijk (degelijke) bandjes voor mijn fixed-lugs Tavannes en die Hirsch ziet er wel erg goed uit :smiley:

Uhhh…mmmmmh :roll_eyes:

1 like

:rofl:geen fan merk ik.
Heb zelf nogal.moeite met erg wit als bandje.
Er ligt ook nog een donker bruin met wit stiksel te wachten. Maar ik ben er ook nog niet uit.

1 like

In alle eerlijkheid, niet het fijnste bandje wat ik heb maar inderdaad niet zo veel keus wat betreft banden voor fixed lugs.

Colareb heeft ook mooie bandjes voor fixed lugs:

2 likes

Even als drieluik macro :upside_down_face:

20 likes

Ook al naar gekeken, maar ze hebben maar 2 modellen - glad zwart (ugh) en blauw (yikes). Geen van beiden gaan goed met de 1940s gouden chrono…

De keuze is heel beperkt inderdaad. Ik heb (denk ik) alle opties van watchbandcenter ook al gehad, met heel variabel succes. Tijd om eens een Hirsch te proberen dan.

Blijft een mooie uitvoering met zijn strié wijzerplaat, deze Seikomatic-P uit 1967.

13 likes