Welke vintage draag je vandaag? Deel XII

17 likes

Nog ff over Renata, @Proenski die hebben twee horloges van mij vernietigd terwijl ze het nog prima deden. Tot op het allerlaatste moment de circuits te ver aangetast waren en het horloge overleed. Kwam nog 1.5 volt uit de lekkende renata batterijen.

Voor mij vandaag een jaren zeventig Girard Perregaux kwarts.

23 likes

Wow wat een toppers weer vanochtend op vintage topic…:dizzy_face: Ik bewaar mijn bijdrage maar even voor later :slightly_smiling_face:

2 likes

25 likes

Pff, da’s niet leuk. Lekken als de batterij nog spanning heeft :scream:

Ik hoop dat de nieuwe generatie wel beter is maar je reputatie is dan al verkregen :roll_eyes:

Ik hoef ze idd niet meer. Seizaiken bevalt me prima.
https://m.sii.co.jp/en/me/battery/products/silver-oxide/

2 likes

Waar koop je die?

Normaliter bij CousinsUK. Ik moet nog kijken of er een beter adres is sinds Brexit.

1 like

Dit blijft ook een topper :star_struck: (Jenny Caribbean)

28 likes

Eterna matic Kontiki 20 uit de jaren '70


en nee, het is geen fixoflex :rofl:

Als iemand een vervangwijzerplaat voor deze heeft liggen, graag een berichtje

24 likes

Vandaag een Timestar uit India om. Dit horloge had een Lorsa P62A uurwerk dat niet erg goed liep. Per toeval had ik een paar maanden geleden hier de gelegenheid een nagelnieuw uurwerk te kunnen bemachtigen en dat heb ik nagekeken en gemonteerd.

19 likes

28 likes

Over twee weken starten de Olympische Winterspelen. En wat doe je dan?

Een leuke TIMEX Quartz uit 1977 waarmee het US Team van de Winterspelen 1976 in het zonnetje werden gezet.

19 likes

Too sexy not to wear…

29 likes

Zenith defy it is…

35 likes

23 likes

28 likes


Atlantic Worldmaster Extra

34 likes

Vandaag lekker geklust met deze King Quartz uit 1982. Draagt zich beter dan zijn oudere varianten door de lichtere en plattere kast. En ook het bracelet draagt zich beter. Dit is dus een blijvertje…

19 likes

De degelijkheid straalt toch altijd van die klassieke Defy’s uit, toolwatch in optima forma :muscle: